"We offer tomato soup."

Fordítás:Paradicsomlevest kínálunk.

March 18, 2014

16 hozzászólás


Andee_66

az miért nem jó, hogy "A paradicsomlevest ajánljuk"?

July 30, 2014

fectroll

Jelentsd!

August 3, 2014

MartonGeza

De jó, csak nem tették bele a programba. "Ingyér-minek?"

December 2, 2018

LightmanHUN

Azért nem jó, mert az 'ajánl' az 'recommend'.

April 10, 2015

MZs1977

A recommend az "úgy" ajánl, hogy javasol.

October 30, 2018

temea1

"Megkináljuk paradicsomlevessel"- miert nem jó?

November 13, 2014

pupola

Paradicsomlevest ajánlunk. Hát ezt nem fogadta el!

February 23, 2018

Macahari

Paradicsomlevest ajanlunk

August 23, 2018

nevetobuddha

Itt nem kell a "valakinek"? Tehát kínál valamit valakinek?

March 18, 2014

V_Gabor

El lehet hagyni mindkét nyelvben az alanyt, nem kötelező. Bár így nem is tudjuk, hogy kinek/kiknek szól az ajánlat.

Pl. egy étteremben nem is írnák ki, csak ezt, vagy valami hasonlót.

March 18, 2014

mkera

ez magyarul annyit jelent hogy "van paradicsom levesünk" jó lenne felvenni mint helzes megoldást. hol mondana olyat magyar hogy mi ajanlunk paradicsom levest ?

July 31, 2014

lasvegas7

az étteremben például... ajánljuk a paradicsomlevest,én azt írtam,és jó volt

October 28, 2014

AgiCi2J

Én is azt írtam, hogy paradicsomlevest ajánlunk, de nem fogadta el... (2018.10.22.)

October 22, 2018

BajnokMikl

az ajánlás, hogy a sok közül, a kínálás pedig, hogy ez van és kész...

November 25, 2018

-Redemptio

Paradicsomlevest ajánljuk. Nekem is az a probléma, higy el kéne fogadnia

April 23, 2019

12annarovo12

Paradicsomlevest ajánlunk? Sztem el kellene ezt is fogadni.

June 1, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.