1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We offer tomato soup."

"We offer tomato soup."

Fordítás:Paradicsomlevest kínálunk.

March 18, 2014

17 hozzászólás


Andee_66

az miért nem jó, hogy "A paradicsomlevest ajánljuk"?


MartonGeza

De jó, csak nem tették bele a programba. "Ingyér-minek?"


LightmanHUN

Azért nem jó, mert az 'ajánl' az 'recommend'.


MZs1977

A recommend az "úgy" ajánl, hogy javasol.


temea1

"Megkináljuk paradicsomlevessel"- miert nem jó?


pupola

Paradicsomlevest ajánlunk. Hát ezt nem fogadta el!


Macahari

Paradicsomlevest ajanlunk


12annarovo12

Paradicsomlevest ajánlunk? Sztem el kellene ezt is fogadni.


nevetobuddha

Itt nem kell a "valakinek"? Tehát kínál valamit valakinek?


V_Gabor

El lehet hagyni mindkét nyelvben az alanyt, nem kötelező. Bár így nem is tudjuk, hogy kinek/kiknek szól az ajánlat.

Pl. egy étteremben nem is írnák ki, csak ezt, vagy valami hasonlót.


mkera

ez magyarul annyit jelent hogy "van paradicsom levesünk" jó lenne felvenni mint helzes megoldást. hol mondana olyat magyar hogy mi ajanlunk paradicsom levest ?


lasvegas7

az étteremben például... ajánljuk a paradicsomlevest,én azt írtam,és jó volt


AgiCi2J

Én is azt írtam, hogy paradicsomlevest ajánlunk, de nem fogadta el... (2018.10.22.)


BajnokMikl

az ajánlás, hogy a sok közül, a kínálás pedig, hogy ez van és kész...


-Redemptio

Paradicsomlevest ajánljuk. Nekem is az a probléma, higy el kéne fogadnia


halouk

Nem lefordítani kell, hanem hallás után angolul leírni és ezredjére bukok ek ezen a kurva feladaton,már mikor reportoltam aztán most még mindig itt akadékoskodik bazdmeg.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.