A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"How much is this racket?"

Fordítás:Mennyibe kerül ez az ütő?

4 éve

6 hozzászólás


djk11
djk11

ja, én is teniszütőnek fordítottam :(

4 éve

miklos44

Miért nem jó a "racket" fordításár a teniszütő

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Mert az ütő itt is és angolban is egy gyűjtőszó. http://en.wikipedia.org/wiki/Racket_%28sports_equipment%29

Nem csak teniszütő létezik, az angolból pedig nem derül ki, hogy nem éppen tollas-, squash- stb. ütőről van-e szó.

4 éve

nagyenyed

azért elfogadhatná a teniszütőt, mert azt IS jelenti a racket

4 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Egyetértek, helyes megoldásként el kellene fogadnia.

3 éve

miklos44

Köszönöm V_Gábor. Persze, és ezt nem tudálékosságból mondom, a közbeszédben pl. játék közben után nem mindig "teniszütő"-ről beszélnek, hanem sokszor egyszerűen "ütő"-ről.

4 éve