"They had led the country."

Fordítás:Ők vezették az országot előtte.

4 éve

14 hozzászólás


csilla69

ők irányították az országot előtte- ez miért nem jó?

Előtte irányították az országot előtte. - és ez mitől jó válasz?

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

"Ők irányították az országot előtte." jó válasz, ha nem fogadja el, be kell jelenteni jónak.

4 éve

csilla69

köszi, akkor jelentem is, csak megerősítésre vártam :)

4 éve

labdacsuka
labdacsuka

Ők irányították az országot korábban. Ez miért nem jó fordítás?

4 éve

Szollosi2
Szollosi2

Ők irányították előtte az országot - ez miért nem jó?

4 éve

kicsinyuszt

Az "azelőtt" miért nem jó?

3 éve

TamsSzobos

Vezették az országot előtte.

3 éve

Fricc85

elotte iranyitottak elotte.... ez mi ? :D

2 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

ok elotte az orszagot vezettek - nem fogadta el, szerinte: 'ok vezettek az orszagot elotte' - es szerinte nem a megfelelo szot hasznaltam (pedig a rendelkezesre allo szavakat hasznaltam fel).

2 éve

Zaza19112
Zaza19112

Ugyanaz a kérdésem mint csilla69 nak

2 éve

csilla0101

ők irányították az országot előtte-ez jó válasz,mint hozzá is szóltak, ha nem fogadja el akkor jelenteni kell

2 éve

Zaza19112
Zaza19112

köszi

2 éve

Sztankay54

Ők irányították elötte az országot. A fordításom nekem úgy tünik,hogy jó,csak a szavak sorrendje nem egyezik a DUO-éval.

2 éve

kogu4
kogu4

v.ö, You had led the horses to the water. Előtte a vízhez vezetted a lovakat.

9 hónapja

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.