"They had led the country."

Fordítás:Ők vezették az országot előtte.

March 18, 2014

15 hozzászólás


csilla69

ők irányították az országot előtte- ez miért nem jó?

Előtte irányították az országot előtte. - és ez mitől jó válasz?

March 18, 2014

V_Gabor

"Ők irányították az országot előtte." jó válasz, ha nem fogadja el, be kell jelenteni jónak.

March 18, 2014

csilla69

köszi, akkor jelentem is, csak megerősítésre vártam :)

March 19, 2014

labdacsuka

Ők irányították az országot korábban. Ez miért nem jó fordítás?

October 14, 2014

Szollosi2

Ők irányították előtte az országot - ez miért nem jó?

August 31, 2014

aptg.gabi

"Ők vezették az országot előzőleg" - elfogadja (gondolom, már sok más variációval együtt). Gondolom a sok beküldésnek köszönhetően.

December 28, 2018

kicsinyuszt

Az "azelőtt" miért nem jó?

February 14, 2015

TamsSzobos

Vezették az országot előtte.

June 24, 2015

Fricc85

elotte iranyitottak elotte.... ez mi ? :D

January 15, 2016

SzabCsaba9

ok elotte az orszagot vezettek - nem fogadta el, szerinte: 'ok vezettek az orszagot elotte' - es szerinte nem a megfelelo szot hasznaltam (pedig a rendelkezesre allo szavakat hasznaltam fel).

February 18, 2016

KilyanAsano

Ugyanaz a kérdésem mint csilla69 nak

July 23, 2016

csilla0101

ők irányították az országot előtte-ez jó válasz,mint hozzá is szóltak, ha nem fogadja el akkor jelenteni kell

July 23, 2016

KilyanAsano

köszi

July 26, 2016

Sztankay54

Ők irányították elötte az országot. A fordításom nekem úgy tünik,hogy jó,csak a szavak sorrendje nem egyezik a DUO-éval.

August 15, 2016

dnes898786

Nem értem hogy ezek a leckék miét hangsúlyozzák ki ennyire az "előttét"

August 25, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.