Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am sorry."

Çeviri:Üzgünüm.

4 yıl önce

29 Yorum


vesile123

Pardn olamaz mı

4 yıl önce

fecriye

Olur

3 yıl önce

iamlilithbaby

Tam olarak karşılamıyor

3 yıl önce

BloodDrean

Olamaz demek

9 ay önce

KubraAktas3

Olabilir ama burada ki anlamı daha doğru

1 ay önce

polinaxx

ben telefona yükledim hep onun söylediğinin aynısını söyliyordum ama bilgisayardanda girnce çevirisini istoyor ben anlamadım bir şey

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Aynı cümle farklı soru türleri olarak çıkabilir.

10 ay önce

ayse574721

Aynı degılmı nasıl yanı

5 ay önce

titandemon

Özür dilerim de olur

4 yıl önce

iamlilithbaby

Olmaz. Özür dilerim = I apologize

3 yıl önce

f324705

Evet Fakat; Günümüz okullarında I am sorry diyorlar :/ Malesef. Ve Apologize Çok özür dilerim Manasına geliyor ._.

2 yıl önce

Faz40

üzgünüm bence de olur

1 yıl önce

arjin695204
1 ay önce

Atayimek

ben özür dilerim

1 yıl önce

ewdZPKb1

ama ben mikrofona tikliyorum sesimi kaydetmiyor

10 ay önce

Vuslat335801

Ben üzgünüm yazdım oldu.

9 ay önce

KrmTRED

OLEEEEEYYYYYYY!!!!

8 ay önce

NehirNER

Neahyyyýyyyyuuüý

6 ay önce

Cemile626932

Ben üzgünüm olmaz mı ?

2 ay önce

Elif291528

Üzgünüm yazıyorum yanlış diyor bir tek nokta eksik

1 ay önce

kafadam1

I am sorry üzgünüm demek,karıştırmayın özür dilemekle :D

2 yıl önce

EceOzturk3

tm

2 yıl önce

ulayce

Ben uzgunum olmazmi

4 yıl önce

HandeSude

İkisi de olabilir.

3 yıl önce

EceOzturk3

ben uzgunum olmaz ben üzgünüm olur

2 yıl önce