Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am sorry."

Çeviri:Üzgünüm.

4 yıl önce

25 Yorum


polinaxx

ben telefona yükledim hep onun söylediğinin aynısını söyliyordum ama bilgisayardanda girnce çevirisini istoyor ben anlamadım bir şey

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Aynı cümle farklı soru türleri olarak çıkabilir.

11 ay önce

ayse574721

Aynı degılmı nasıl yanı

6 ay önce

vesile123

Pardn olamaz mı

4 yıl önce

fecriye

Olur

4 yıl önce

iamlilithbaby

Tam olarak karşılamıyor

3 yıl önce

BloodDrean

Olamaz demek

10 ay önce

KubraAktas3

Olabilir ama burada ki anlamı daha doğru

2 ay önce

titandemon

Özür dilerim de olur

4 yıl önce

Faz40

üzgünüm bence de olur

1 yıl önce

arjin695204
2 ay önce

Atayimek

ben özür dilerim

2 yıl önce

ewdZPKb1

ama ben mikrofona tikliyorum sesimi kaydetmiyor

11 ay önce

Vuslat335801

Ben üzgünüm yazdım oldu.

10 ay önce

Cemile626932

Ben üzgünüm olmaz mı ?

3 ay önce

Elif291528

Üzgünüm yazıyorum yanlış diyor bir tek nokta eksik

2 ay önce

CobanKaan

Bende de öyle oldu

3 hafta önce

petro212136

I fine karsiligini ben iyiyim kabul etmiyor dogru iyiyim.Fakat i am sorryde uzgunum diyorum bu seferde ben uzgunumu kabul ediyor neden acaba?

2 hafta önce

Eyyphanakr

kucuk harfle yzdim diye kabul etmedi

2 hafta önce

Taygun848465

Üzgünüm yazdım nokta koymadım diye kabul etmedi zağaaaaar...

1 hafta önce

Bilgeduo

üzgünüm seni üzdüm ama pişman değilim

1 hafta önce