"Biz bir portakal yeriz."

Çeviri:We eat an orange.

4 yıl önce

9 Yorum


TolgaAtmac

Sesli harfle basliyosa a degil an gelir onune

3 yıl önce

erkanctnl

Are niye olmaz we den sonra.

4 yıl önce

Gkhn_

Are olmaz çünkü şimdiki zaman çevirisi ya da bir tanımlama durumu söz konusu değil. We are eating derseniz. Şuanda yiyorum anlamina gelir. Ya da we are oranges derseniz : biz portakalız gibi bir tanımlama yaparsınız

4 yıl önce

Ahmet65128

Olmaz

10 ay önce

asude6

An demesem nolurrr

4 yıl önce

Ahmet65128

Olmaz

10 ay önce

EmirDouhan

eat geniş zaman da s eki ile çekimlenir !

3 yıl önce

RolandA.

Zamanları tekrar etmelisin Emir. Genişi zamanda özne we -birinci çoğul şahıs- olunca yüklem -s takısı gelmez.

3 yıl önce

thtyggyffh

Merhaba ben sana bir

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.