Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"There are six players in a volleyball team."

Překlad:Ve volejbalovém týmu je šest hráčů.

před 1 rokem

5 komentářů


ViktorUksa

Prosím o případné doplnění věty 'V týmu odbíjené je šest hráčů'. Myslím, že i tento překlad je správný.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Doplneno. Diky

před 1 rokem

MadlenkaSt

Tady je šest hráčů ve volejbalovém týmu. Může to takhle být? Mně to neuznalo.

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Nemůže, to by bylo: "There are six players in a team here."

Fráze "there is/are" znamená "je, existuje". Díky ní angličtina rozliší mezi "Kočka je na stromě = The cat is in the tree" a "Na stromě je kočka = There is a cat in the tree"

Podrobné vysvětlení zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2008050102-vazba-there-is-are

před 1 rokem

rejlmen
rejlmen

Ve volejbalovém mužstvu... mi to nevzalo.

před 1 rokem