A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The dog goes towards the cat."

Fordítás:A kutya a macska felé megy.

4 éve

16 hozzászólás


miniummanee
miniummanee

Allandoan azt hallom hogy "the dog twerks the cat ;D

3 éve

adam.nagy.3

A kutya a macska felé tart?

4 éve

janesz001

A kutya elmegy a macska felé. Ez miért nem jó? (az utolsó kérdésem lett volna..)

4 éve

kecskepaca

nem irtam "a" t

3 éve

MiroslavPeter

az mért nem jó ,hogy : a kutya a elmegy a macska felé??????????????????,

1 éve

JanosGrenc

ha nem látnám a szöveget egyszerűen érthetetlen lenne a számomra az amit hallok: " di dag göchóz bikát." pedig most már rendbejött a fülem. Sztereó fejhallgatót hallgatok.A Google fordítóban megpróbálva érthető a kiejtés! Ez miért van?

2 hónapja

vintom

A kutya a macska felé közelít? (Nem helyes?)

4 éve

JakJazmin

Mert itt az angolt kell leirni amit hallunk nem a forditast mert az tenyleg az

4 éve

JegesZoli

ez mért nem jó -a kutya megy a macska felé ????????? Élet tolvaj feladatokkal már a tököm tele van......

4 éve

Eduscho85

Pont ugyanezt írtam én is. Nekem is elvette az életem..... :/

4 éve

ELLA211

...és nekem is. Most megirtam a hibajavitóra. (03.21-én)

4 éve

Noroacel

12.28, b*sztak javítani a hibát :/

3 éve

daruandris

g*ci szar

1 éve

EiplSoma

ja a fa***mba mar nem tok m1 hogy hova irom azt a rohadt meget

4 éve

vintze

milyen stilus ez nem szégyeled magad?

4 éve

LiliBnczy

Egyetértek

8 hónapja