Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onu sevmememe rağmen yerim."

Çeviri:Ich esse es, obwohl ich es nicht mag.

1 yıl önce

9 Yorum


Ufuk15500

Bağlaçtan sonra ters dönmesi kafamı karıştırıyor bir kuralı yok mu bunun

8 ay önce

Mai20318

Aynen lütfen bilen biri yazabilir mi? Teşekkürler

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

https://www.colanguage.com/tr/almanca-ba%C4%9Fla%C3%A7lar

"...Bağlaçlar: Farklı Türdeki Sözcükler Almanca'da Unterordnende Konjunktionen adı verilen bağlaçlar temel cümleler ile yan cümleleri bağlamak için kullanılır. Bu cümleler her zaman virgülle ayrılmaktadır.

Ich besuche meine Mutter, weil ich sie vermisst habe. Ben annemi ziyaret ediyorum çünkü onu özledim. Ich weiß dass du zu Hause bist. Evde olduğunu biliyorum. Zieh deine Jacke an, bevor du rausgehst. Evden çıkmadan önce montunu giy. Almanca'da birçok farklı bağlaç bulunmaktadır. ..."

2 ay önce

adil683497

İch essse es obwohl, Ich mag nicht es

Adini bilmiyorum senin onun için mai dicem sana

Mag bir tarz fiil eğer tarz fiil ne demek bilmiyorsan buradan baka bilirsin

https://www.meslekialmanca.com/1690/modalverben-tarz-fiiller.html Tarz fiillerde ikinci fiil daima en sona gelir Yani cümlede iki fiil bulunur ama cümlenin tarzını yani dizilişini değiştiren fiil ikinic fiilin yerini alir ikinci bir diger fiilse cumlenin en sonun gelir Ama Burdaki cumke yanlış değil 123 321 dediğimiz bir teknik var ki almanlar bu tekniği hic kullanmıyorum yani burdaki cumle bize pek yardimci oluyor sayilmaz ama kurs gördüysen Bu senin icin sorun olmaz

Örnek veriyorum

İch mag apfell saft trinken

İch trinke apfell saft mag

İkinci cümle yi bir almana söylersen anlar kim olursa olsun ama biraz sacma bir cümle bu eski almancadan kalma bir gramer sen daima tarz fiili ikinci fiil olarak bil arkasi gelir

1 ay önce

adil683497

Tarz fiile göre

1 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

cümle kurulurken neye göre hareket ediyor

3 ay önce

adil683497

Tarz fiile gire

1 ay önce

adil683497

7 tane tarz fiil var

1 ay önce

adil683497

wollen, sollen, möchten, können, müssen, mögen, dürfen

1 ay önce