Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onu sevmememe rağmen yerim."

Çeviri:Ich esse es, obwohl ich es nicht mag.

1 yıl önce

4 Yorum


Ufuk15500

Bağlaçtan sonra ters dönmesi kafamı karıştırıyor bir kuralı yok mu bunun

6 ay önce

Mai20318
Mai20318

Aynen lütfen bilen biri yazabilir mi? Teşekkürler

3 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

https://www.colanguage.com/tr/almanca-ba%C4%9Fla%C3%A7lar

"...Bağlaçlar: Farklı Türdeki Sözcükler Almanca'da Unterordnende Konjunktionen adı verilen bağlaçlar temel cümleler ile yan cümleleri bağlamak için kullanılır. Bu cümleler her zaman virgülle ayrılmaktadır.

Ich besuche meine Mutter, weil ich sie vermisst habe. Ben annemi ziyaret ediyorum çünkü onu özledim. Ich weiß dass du zu Hause bist. Evde olduğunu biliyorum. Zieh deine Jacke an, bevor du rausgehst. Evden çıkmadan önce montunu giy. Almanca'da birçok farklı bağlaç bulunmaktadır. ..."

3 hafta önce

MuslumEsma
MuslumEsma

cümle kurulurken neye göre hareket ediyor

2 ay önce