"Show me."

Fordítás:Mutasd meg nekem.

March 18, 2014

14 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Lidni18

Pont van a mondat végén,azt nem felszólító mondatra kellene fordítani!Félre vezető!!


Harga

Angolban pont, magyarul felkiáltó jel kell. Duolingo korrekt.


IlonaC0

nem kellene ! jel?


Harga

Angolban pont, magyarul felkiáltó jel kell. Duolingo korrekt.


MartonGeza

Nem! a "Show me" azt is jelentheti (sőt!), hogy "mutass meg engem" (pl. egy régi csoportképen mutasd meg, hogy melyik vagyok én). Azt, hogy "mutasd meg (nekem)", vagy röviden: "mutasd!" szerintem helyesebb úgy mondani, hogy: "Show to me".


Korondyolga

én úgy fordítottam mutass engem.....ez helyes....ez is baki!!!


IstvnTth573434

Már nem elöszőr futok bele a helytelen Magyar nyelvű magyarázatba ,mivel ez a program nyelv tanítás céljából íródott jó lenne az egêszet egy magyar nyelvésszel lektoràltatni!Szörnyen idegesítő a hibás és helytelen kifejezések használata és erőltetése.Ez igen is a programozók felelőssége!!!


BorosanEszter

Mutasd meg nekemet nem fogadja el mert szerinte mutasdat jelent


ValiKardos

Ezt sose fogom megerteni


kiss.bogi

Azt írtam véletlenül hogy,,Show mw'' ÉS ELFOGADTA...Nem is írta hogy elírás van a mondatodban :P


Cauldie

Please! we get too many wrong, simply for following the long string of preceding direction. Instead of marking the answer wrong (when it's perfect in the wrong language), it should remind us of the directions, like Duo does in Spanish!


mariaivanics

Félregépeltem. Azt írtam: Ahow me. Azt írta tökéletes. Aöszönöm Azépen Auolingo.


AttilaSatori

Mutasd nekem. Elfogadja.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.