"Show me."

Fordítás:Mutasd meg nekem.

March 18, 2014

19 hozzászólás


Nita1031

Mutass nekem miértvnem jó??


Bujdi_1

Valoszinuleg csak nem kalkulaltak ezzel a valasz lehetoseggel. Helyesnek helyes, de kicsit furan hangzik, ha belegondolsz.


Lidni18

Pont van a mondat végén,azt nem felszólító mondatra kellene fordítani!Félre vezető!!


Harga

Angolban pont, magyarul felkiáltó jel kell. Duolingo korrekt.


IlonaC0

nem kellene ! jel?


Harga

Angolban pont, magyarul felkiáltó jel kell. Duolingo korrekt.


MartonGeza

Nem! a "Show me" azt is jelentheti (sőt!), hogy "mutass meg engem" (pl. egy régi csoportképen mutasd meg, hogy melyik vagyok én). Azt, hogy "mutasd meg (nekem)", vagy röviden: "mutasd!" szerintem helyesebb úgy mondani, hogy: "Show to me".


johalasz46

Igy van! Hiányzik az "it", azaz mit kell bemutatni! Tehát , mivel nincs, igy azt jelenti, hogy ENGEM kell megmutatni, avagy bemutatni. Mert szerintem mindkettő jó, és a duó az, aki tévedett a magyarban !!!


SniperHUN

A mutass engem miért nem jó?


Korondyolga

én úgy fordítottam mutass engem.....ez helyes....ez is baki!!!


IstvnTth573434

Már nem elöszőr futok bele a helytelen Magyar nyelvű magyarázatba ,mivel ez a program nyelv tanítás céljából íródott jó lenne az egêszet egy magyar nyelvésszel lektoràltatni!Szörnyen idegesítő a hibás és helytelen kifejezések használata és erőltetése.Ez igen is a programozók felelőssége!!!


BorosanEszter

Mutasd meg nekemet nem fogadja el mert szerinte mutasdat jelent


ValiKardos

Ezt sose fogom megerteni


melicherjozsef

you show me, mi utal az egyes szám második személyre


vasvariistvan

Furcsa módon az hogy nincs ott se alany se azt helyettesítő más névszó (pl you), és ezért ez az ige csak a második személyre (you) vonatkozó felszólítás lehet.


kiss.bogi

Azt írtam véletlenül hogy,,Show mw'' ÉS ELFOGADTA...Nem is írta hogy elírás van a mondatodban :P


Cauldie

Please! we get too many wrong, simply for following the long string of preceding direction. Instead of marking the answer wrong (when it's perfect in the wrong language), it should remind us of the directions, like Duo does in Spanish!


IvanicsMarika

Félregépeltem. Azt írtam: Ahow me. Azt írta tökéletes. Aöszönöm Azépen Auolingo.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.