"Showme."

Fordítás:Mutasd meg nekem!

4 éve

26 hozzászólás


Nita1031

Mutass nekem miértvnem jó??

3 éve

Bujdi_1
Bujdi_1

Valoszinuleg csak nem kalkulaltak ezzel a valasz lehetoseggel. Helyesnek helyes, de kicsit furan hangzik, ha belegondolsz.

4 hónapja

PeterBohacs

mert a helyes válasz a mutasd meg nekem

1 éve

Lidni18

Pont van a mondat végén,azt nem felszólító mondatra kellene fordítani!Félre vezető!!

2 éve

Harga
Harga

Angolban pont, magyarul felkiáltó jel kell. Duolingo korrekt.

1 éve

IlonaC0

nem kellene ! jel?

3 éve

Harga
Harga

Angolban pont, magyarul felkiáltó jel kell. Duolingo korrekt.

1 éve

MartonGeza

Nem! a "Show me" azt is jelentheti (sőt!), hogy "mutass meg engem" (pl. egy régi csoportképen mutasd meg, hogy melyik vagyok én). Azt, hogy "mutasd meg (nekem)", vagy röviden: "mutasd!" szerintem helyesebb úgy mondani, hogy: "Show to me".

3 éve

RentaGulys

Show it to me

1 éve

johalasz46

Igy van! Hiányzik az "it", azaz mit kell bemutatni! Tehát , mivel nincs, igy azt jelenti, hogy ENGEM kell megmutatni, avagy bemutatni. Mert szerintem mindkettő jó, és a duó az, aki tévedett a magyarban !!!

6 hónapja

SniperHUN

A mutass engem miért nem jó?

2 éve

Korondyolga

én úgy fordítottam mutass engem.....ez helyes....ez is baki!!!

1 éve

IstvnTth573434

Már nem elöszőr futok bele a helytelen Magyar nyelvű magyarázatba ,mivel ez a program nyelv tanítás céljából íródott jó lenne az egêszet egy magyar nyelvésszel lektoràltatni!Szörnyen idegesítő a hibás és helytelen kifejezések használata és erőltetése.Ez igen is a programozók felelőssége!!!

1 éve

BorosanEszter

Mutasd meg nekemet nem fogadja el mert szerinte mutasdat jelent

8 hónapja

ValiKardos

Ezt sose fogom megerteni

7 hónapja

MriaNagySc
<pre> Hbbb </pre>
3 éve

DvidKolbe

mi ez?

1 éve

tamas.tomi

Mutass engem. Miért nem jó ?

3 éve

cuncika3

Lattom nem ertitek...

3 éve

PterBrdos

megkérdezném, hogy a mutat nekem, miért nem jó. indoklásom : nincs előtte hogy ki mutat nekem tehát ez azt bizonyítja, hogy már a kérdsés is szar, angoltalan, és akkor tényleg a hülyéje azt ír amit akar, csak így nem érdemes tanulni, de most már végig csinálom csak azért is hogy minden hülyeségét hozzávágjam ehez a baromhoz

7 hónapja

balint178

miért nem jó az, h megmutatod nekem?

4 éve

ujhazi.bel

Felszolito mondat

4 éve

Pratie

Az angolban nem mindig tesznek felkiáltó jelet a felszólító mondat végére?

4 éve

BlintPutno

Nem

4 éve

kravali

Mutatsd! A t kimaradt!Nem?

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.