1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We write to you."

"We write to you."

Fordítás:Írunk neked.

March 18, 2014

5 hozzászólás


tomasz93

Azt írtam,hogy Írunk számodra! Miért nem jó? hisz a to a "számodra"-t is jelenti! :/


millera08

A " neked írunk" már elfogadhatatlan. Ez röhej.


Petmaestro

Azt gondolom-bár igaz, hogy a "to" számodra is jelentésében-hogy számodra azt a "for you"szóval fejezik ki.

Gondolom én...


Brigi130349

Sziasztok!Úgy emlékszem,a levélírásnál sem kell használni a to-t,csak simán azt írjuk,hogy:I write you..... Most kell,vagy nem,esetleg mindkét változat jó???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.