A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Dad is in his office."

Fordítás:Apu az irodájában van.

4 éve

5 hozzászólás


mudrica16

az "apu" miért nem jó?!

4 hónapja

forrine

Nem okozok zűrzavart, inkább én érzem zavarosnak a dolgokat. Az írom, hogy apa az ő irodájában van, de nem jó mert apa az irodájában van. Tényleg borzasztó nagy a különbség. Főleg, hogy benne van a his szó.

4 éve

Howarju

Az értelmet és a jelentést kell visszaadnunk amit a szavakból nyerünk ki de a nyelvünk eszközeit, a ragokat és toldalékokat használva mondatokban fordítunk. Az idegen nyelvű beszédkészség alapja is ez. A legkisebb egység a mondat kell, hogy legyen vagy gond lesz a beszéddel pedig megy a szófordítás.

3 éve

davidzsofi

Én meg a magyar helyesírást rontottam el,és tekintve,hogy angolt tanulok,ez nem jó neki.

3 éve

TthKlmn

Eddig még lehetett apuzni most csak apa, így változnak a dolgok itt, azaz követhetetlen!!!

2 hete