"We are going to continue eating."

Fordítás:Folytatni fogjuk az evést.

March 18, 2014

12 hozzászólás


szabolevente

''Mi fogjuk folytatmi az evést'' ez mi? edes Jezusom...h kiakaszt :)))

May 19, 2014

rodezita

Itt van egy eliras, " fogjuk folyatmi az evest",a " fogjuk folyatatni az evest" helyett,ezert nem fogadta el az en jo valaszom!.

July 11, 2014

LszlNagy3

Evés helyett miért nem jó az étkezés?

March 18, 2014

agravo

bejelentettem

March 28, 2014

GbornSzab

Én is az étkezés mellett vagyok. Magyarosabb.

December 11, 2014

varip

Étkezés az egyértelműen egy főnév, viszont az eredeti angol főnévi igenevet használ, ezért jobb az evés

January 19, 2015

PPeet

evés = étkezés

January 24, 2015

barnak01

Ha 10 hónap alatt nem lett elfogadva az étkezés szó (én is ezt írtam) akkor talán nem megfelelően fordítottunk. Azért teszek egy utolsó próbát és bejelentem.

February 10, 2015

Gizus123

Nem fogják elfogadni, én is már hónapokkal korábban jelentettem. Pedig az étkezés ilyen esetben sokkal magyarosabb.

October 21, 2015

tothcila

Sajnos ki kell ábrándítanom benneteket. Az eating (geround) a to eat főnévi igenévből képzett. Mindenképpen evést jelent semmi esetre sem étkezést. Az étkezést a "meal" szó jelenti. A continue után mindenképpen valamilyen "ige" kell semmi esetre sem főnév. Egyik szó sem "magyarosabb" a másiknál. Mindkét szó teljes jogú és teljes joggal használható magyar szó, csak más a jelentésük, ennélfogva a használatuk is el kell hogy térjen. Azért fontos a pontos fordítás, hogy jobban megértsük az angol logikát, még ha mi másképp mondanánk is.

October 29, 2015

barnak01

Értem, köszi a segítséget.

November 9, 2015

B.F.11

A ..Folytatjuk majd az evést...miért is nem jó?

April 13, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.