"Bağlı olan kim?"

Çeviri:Wer ist abhängig?

May 12, 2017

6 Yorum
Tartışma kilitli.


kinte_kunta

"Wer ist abhängig?"="Bagimli olan kim?". "Bagli olan kim ?"="Wer ist gefesselt?"


cimbom1905.

Ben almanca yeni öğrenmeye başlıyorum o yüzden sıkça ipuçlarına bakıyorum ipuçlarında hiçbir çıkmadı o yüzden google çevirilerden baktım orda verbunden bağlı olarak gözüküyor abhängig ise bağımlı olarak gözüküyor


GlaySavasc

Bağımlı olan kim olmalıydı. Bir hata var. Lütfen düzeltilsin.


enanasya

Problem rapor et kısmına da yazın lütfen. Geç de olsa dikkate alıyorlar. Ben yazdım.
4 Nisan 2021


NurenahinA

"Wer ist süchtig" de ayni anlama geliyor.


evki242412

Bu düpedüz bir yazım hatası bakan yok.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.