Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I drink and I eat."

Traducere:Eu beau și eu mănânc.

acum 4 ani

82 de comentarii


EllaDumitr

Sincera sa fiu mie nu mi se pare ca suna bine varianta data de Duolingo:"Eu beau si eu mananc". Adica aceasta este traducerea motamo,dar de fapt este "Eu beau si mananc. Aceasta este.parerea mea.

acum 3 ani

croitoru10

Ai dreptate Ella

acum 2 ani

RusNicola

Si eu cred ca varianta,, Eu beau si mananc ,, este cea buna

acum 1 an

toma699179

Si a mea...

acum 2 ani

Flavia655091

Da e corect cum zici tu..dar e corecta si forma data de ei

acum 1 an

AndreeaCre337178

De fapt, se considera corecta si forma scrisă de tine. Depinde de fiecare cum scrie, pentru începători de exemplu este mai ok traducerea motamo

cu 5 luni în urmă

Eliana573472

Eu am tradus: "Eu beau si mananc" si nu a mers

cu 1 lună în urmă

Beatrice898831

Asta cred si eu adica nu are nici o logica!!

acum 1 an

AleAdam1

Eu am scris "Eu mananc si beau " si nu mi-a zis ca e corect

acum 1 an

Laurian6

Da ,e mai scurt sa spui asa,dar merge si varianta lor.

acum 2 ani

Stefan1231

Nu mi se pare corect faptul ca a aparut acel pronume de doua ori in propozitie. In limba Engleza nu este corect. Daca il traduci, iese ceva pe care nu il pricepi...

acum 3 ani

GhineaLili

Taci din gura boule

acum 2 ani

ArianaAria3

Da pai...traducerea ar fi ''eu beau si eu mananc'' Nu mi se pare corect sa apara de doua ori ''eu'' pentru ca s-ar traduce ''eu mananc si beau'' Englezii sunt fortati sa zica de doua ori ''I'' pt ca asa e normal la ei

acum 3 ani

valym11

Corect ar fi: mananc si beau

acum 2 ani

BillyJocke

Si eu am tradus "mananc si beau"

cu 8 luni în urmă

denis484692

Sincera sa fiu mie nu mi se pare ca suna bine varianta data de duolingo: eu beau si eu mananc asta e parerea mea pentru aceasta aplicatie

acum 2 ani

florin306966

Suna inconfortabil

acum 2 ani

AndreeaZm2

Nu tot ce ne corectează Duolingo e corect!★

acum 2 ani

DumitruGri1

Ba prostule daca ai fi stiut nu tear fi corectat!!!!DAAAAAAAA

cu 8 luni în urmă

AdrianDi2

Mda...ciudat

acum 2 ani

MariaElisa263615

Eu am scris corect

acum 2 ani

CiucuLaure

Si mie

acum 2 ani

ancutazeti1

Eu mereu scriam invers

acum 2 ani

gheorgheal792090

Eat inseamna mananca?

acum 2 ani

NechitaDar

Eu beau si eu mananc

acum 2 ani

andreea134560

E tare

acum 1 an

marcasebym

Corect, eu beau si mananc.

acum 1 an

IhasCupqua9

I love this app

acum 1 an

Ioana640833

Eu beau eu mananc

acum 1 an

lucia1939

Eu beau si eu mananc....

acum 1 an

sk1ll0

Eu mananc si beau de ce nu e k

cu 8 luni în urmă

iuliana103649

De unde dau sa imi apara toate cuvintele?

cu 7 luni în urmă

IoanaMovil1

Sincera sa fiu propozitia ma pune pe jar. Mereu ma pacalesc.De ce? Traducerea este putin trasa de par.sau incorecta gramatical.

cu 6 luni în urmă

BadeaMaria12

Mie mi a dat Eu beau si mănanc

cu 3 luni în urmă

VictorMari508834

Ce pula mea

cu 2 luni în urmă

criss761527

Si eu sunt de acord cu voi. Mie mi-a dat ca e gresit pt ca am scris eu mananc si eu beau nu eu beau si eu mananc! Credeti ca e gresit?

acum 2 ani

NicolaeAle11

Mi se pare cam ciudat că sună cam ieh,bla țțțț,când zici "Eu beu şi eu mănânc" nu ştiu de ce la pus şi pe "eu" că pe asta nu mai auzito de la Duolingo

acum 1 an

tefy377144

Imi place DUOLINGO

acum 1 an

Alina865399

Si a mea

acum 1 an

francesca611803

Fmm

acum 1 an

Nicolai249815

Aceasta aplicatie ma bucura din plin.Învat diferite limbi straine acasa si mai bine ca la scoala.E o aplicație super ce te invata totul de la 0

acum 1 an

Catalina641078

Doulingi este cea mai buna aplicatie de invatat engleza

acum 1 an

toma699179

S-a mai dat odata sa stiti si voi... Nu mai aveti si alte propoziyi...! :-3

acum 2 ani

radumogyor

Se scrie propoziTI nu propoziyi!

acum 2 ani

RepezisDen

Propozitii cu doi de i

acum 1 săptămână

gheorgheal792090

Ma ajutati va rog?

acum 2 ani

Ioana640833

Ma enerveaza ca eu scriu ,,i dink. I eat. " si zice ca nu. Bine

acum 1 an

RusNicola

Trebuie sa traducem propozitia ?

acum 1 an

NicolaeAle11

Da fată!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Scrie şi sus! ^^^^^

acum 1 an

NicolaeAle11

Şi mumoaso că ai o fațăăă.

acum 1 an

NicolaeAle11

Rus Nicolaaaaaa aaaaaaaa ăăăăăăăă

acum 1 an

fata10

Imi place mult

acum 3 ani

RaresTheBeast

Ce are? Care e varianta corecta?

acum 2 ani

GSpgz

.

acum 2 ani

MihailSzan

In limba romana se evita repetia in astfel de cazuri!

acum 3 ani

CiciuLucia

Bla bla

acum 2 ani

floryyyfloryyy

Buna eu sunt david

acum 2 ani

radumogyor

Da si eu adelina!

acum 2 ani

cuisita

Traducir el yngles a espanol moiesture

acum 3 ani

ovidiuluci1

De ce pun de doua ori ''l,,?

acum 3 ani

Tiganus

Pentru că I înseamnă eu

acum 3 ani

AlexBan1

Nu stiu

acum 3 ani

Vrexu

În limba engleză subiectul nu poate fi subînțeles.

În timp ce noi putem spune "Mănânc.", ei sunt forțați să spună "I eat." (deci, nu "Eat.")

Oriunde apare un predicat, trebuie să existe și un subiect.

Update: Citiți și ce spune Mantaraebeth, care în mod cert știe mai multă engleză decât mine.

acum 3 ani

Mantaraebeth

Engleza e limba mea materna. Subiectul poate fi subînțeles, dar depinde de situația. Aici faptul ca "eu" apare de doua ori, și "I" trebuie să apare de doua ori. Normal ași spune "I eat and drink".

acum 3 ani

Roxstef

Nu inteleg cum functioneaza microfonul. Chiar si atunci cand spun ceva gresit apare ca-i corect. Help

acum 3 ani

DIAMANTYSA

Nici eu nu înteleg...

acum 3 ani

CORINA15fztf6xx

Eu beau si eu mananc

acum 3 ani

mimi3-_-

Sc Eu beau si mananc

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Da, se acceptă.

Dacă vrei să adaugi/corectezi ceva, trebuie să folosești opțiunea ”Editează”, de sub mesajul tău, nu să postezi mai multe mesaje. Mersi!

acum 4 ani

gligorasioan

nu acepta invers

acum 3 ani

Adriangher1

Și normal ca nu

acum 3 ani

Tiganus

Pentru că dacă vrei să spui de mai multe ori"I" adică b"Eu"

acum 3 ani

LariIsaRadu

Eu beau si mananc.

acum 3 ani

CosticaMun

Beau si mananc

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Se acceptă și varianta asta.

acum 4 ani

ediuyt

Mie nu mi sa acceptat

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Ori ai avut și vreo eroare de scriere, ori a fost vorba de acea problemă tehnică temporară care face ca unele răspunsuri să fie respinse deși nu ar trebui.
În oricare din cazuri, voi trebuie să folosiți butonul de raport (opțiunea ”Răspunsul meu ar trebui acceptat”), altfel nu avem cum să verificăm dacă aveți sau nu dreptate.

acum 4 ani

carlaeu

Da de unde stii ?????

acum 3 ani

mimi3-_-

Se accepta si varianta aceasta: Eu beau mananc

acum 4 ani

dalian22

Da chiar :))

acum 3 ani

AntoniaBuu

Trebuia sa accepte si invers

acum 3 ani

floryyyfloryyy

Buna eu sunt david

acum 2 ani