Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar tabaklardan yerler."

Çeviri:They eat off the plates.

0
4 yıl önce

42 Yorum


siar.gungo

sanirim burdaki phrasel verb. yani eat off kendi basina bi fiil ve anlami. ...... dan yemek.

29
Cevap ver4 yıl önce

AsiyeYesiltepe

Teşekkürler

0
Cevap ver5 ay önce

nadirkamer

They eat from the plates de olur.

17
Cevap ver4 yıl önce

huseyin2014

"They eat from the plates" dogru olmaz mi?

12
Cevap ver4 yıl önce

ZeynepSELB

Evet olur ben öyle yaptim ve doğru dedi

5
Cevap ver3 yıl önce

SerhatYurd

They eat on the plates olmaz mi?

11
Cevap ver4 yıl önce

leyfear

"Tabaklarin uzerinden yerler" oluyor.

9
Cevap ver3 yıl önce

hayrikk

Tabaklarin uzerinde yerler olur

3
Cevap ver2 yıl önce

BarisCan5

On yerine in olmazmi peki

1
Cevap ver3 yıl önce

burcu_ky

Tabaklarin ustunde yerler oluyo bnce olur

0
Cevap ver3 yıl önce

ramazan.oz1

Öyle saçma örnekler varki bildiklerimi de unutmama az kaldı

8
Cevap ver3 yıl önce

BerkayPehlivan

Aynen kardeşim

0
Cevap ver1 yıl önce

ErhanYavuz2

Bu kadar saçma sorunun yanında off yerine niye by kullanılmadığı sorsam bana güçlerini heralde

5
Cevap ver2 yıl önce

Ahmet293838

Off ne demek

5
Cevap ver1 yıl önce

mervanyalcindag

Şu "eat off" kalıbını anlatabilecek biri var mı? Biraz araştırdım bana pek kesinleşmemiş bir kullanım gibi geldi. http://english.stackexchange.com/questions/49596/drink-eat-off-from-in-a-cup-bowl-plate

2
Cevap ver3 yıl önce

turuzumcu1

Arkadaslar go out gibi oda kalip

1
Cevap ver3 yıl önce

emrullah66370

Off u orda gorunce olumsuz bisey geliyor akla

1
Cevap ver2 yıl önce

kayranci

Neden eat off kullandı sadece eat degil

0
Cevap ver4 yıl önce

erdem96

Eat off değil burada.off the plates .yani tabaklardan.

10
Cevap ver3 yıl önce

Mehmetnce

Plates olmalı

0
Cevap ver3 yıl önce

elektrokaan

"plates" yerine neden "dishes" da kullanılamıyor?

0
Cevap ver3 yıl önce

ZeynepSELB

Plates tabak dishes başka bir şey

2
Cevap ver3 yıl önce

ismail-e.a.

Dishes=bulaşıklar

2
Cevap ver3 yıl önce

ElifSla12

Dish kelimesinin hem öğün hem de tabak anlamı var

1
Cevap ver2 yıl önce

belirgin

"başka bir şey" derken? :)

0
Cevap ver3 yıl önce

Mehtap66133

Sen sor diye

0
Cevap ver9 ay önce

guntoldu

from da olur

0
Cevap ver3 yıl önce

JinSonWoo

Aslında burada cümle şöyle de olabilir. Off kafanızı karıştırıyorsa " They eat from plates."

0
Cevap ver2 yıl önce

mehmeetyas

On off in vb ekleri cumlede kullanmayı unutuyorum yani ingilizce cumle kurarken takiliyorum ne önerirsiniz

0
Cevap ver2 yıl önce

alpartino

Ben over çektim yemedi

0
Cevap ver2 yıl önce

KudretBodu

Hepiniz kafadan salliyorsunuz hemserim siz bir ogrencisiniz verlen dersi calisin

0
Cevap ver2 yıl önce

Ahmet_Coka

plate yerine dish neden kabul görmüyor?

0
Cevap ver2 yıl önce