"Onlar tabaklardan yerler."

Çeviri:They eat off the plates.

4 yıl önce

69 Yorum


siar.gungo

sanirim burdaki phrasel verb. yani eat off kendi basina bi fiil ve anlami. ...... dan yemek.

4 yıl önce

AsiyeYesiltepe

Teşekkürler

9 ay önce

nadirkamer

They eat from the plates de olur.

4 yıl önce

huseyin2014

"They eat from the plates" dogru olmaz mi?

4 yıl önce

ZeynepSELB

Evet olur ben öyle yaptim ve doğru dedi

3 yıl önce

SerhatYurd

They eat on the plates olmaz mi?

4 yıl önce

leyfear

"Tabaklarin uzerinden yerler" oluyor.

4 yıl önce

hayrikk

Tabaklarin uzerinde yerler olur

3 yıl önce

BarisCan5

On yerine in olmazmi peki

3 yıl önce

burcu_ky

Tabaklarin ustunde yerler oluyo bnce olur

3 yıl önce

ramazan.oz1

Öyle saçma örnekler varki bildiklerimi de unutmama az kaldı

3 yıl önce

BerkayPehlivan

Aynen kardeşim

1 yıl önce

Ahmet293838

Off ne demek

2 yıl önce

ErhanYavuz2

Bu kadar saçma sorunun yanında off yerine niye by kullanılmadığı sorsam bana güçlerini heralde

2 yıl önce

mervanyalcindag

Şu "eat off" kalıbını anlatabilecek biri var mı? Biraz araştırdım bana pek kesinleşmemiş bir kullanım gibi geldi. http://english.stackexchange.com/questions/49596/drink-eat-off-from-in-a-cup-bowl-plate

4 yıl önce

turuzumcu1

Arkadaslar go out gibi oda kalip

4 yıl önce

guntoldu

from da olur

3 yıl önce

hhuseyinaltin

Aslında burada cümle şöyle de olabilir. Off kafanızı karıştırıyorsa " They eat from plates."

2 yıl önce

kayranci

Neden eat off kullandı sadece eat degil

4 yıl önce

erdem96

Eat off değil burada.off the plates .yani tabaklardan.

4 yıl önce

ZeynepSELB

Çünküüüüü..............

3 yıl önce

Mehmetnce

Plates olmalı

4 yıl önce

elektrokaan

"plates" yerine neden "dishes" da kullanılamıyor?

4 yıl önce

ZeynepSELB

Plates tabak dishes başka bir şey

3 yıl önce

ismail-e.a.

Dishes=bulaşıklar

3 yıl önce

ElifSla12

Dish kelimesinin hem öğün hem de tabak anlamı var

2 yıl önce

belirgin

"başka bir şey" derken? :)

3 yıl önce

Mehtap66133

Sen sor diye

1 yıl önce

belirgin

Katılıyorum "dishes" da kabul edilmeli bence de...

3 yıl önce

mehmeetyas

On off in vb ekleri cumlede kullanmayı unutuyorum yani ingilizce cumle kurarken takiliyorum ne önerirsiniz

2 yıl önce

alpartino

Ben over çektim yemedi

2 yıl önce

emrullah66370

Off u orda gorunce olumsuz bisey geliyor akla

2 yıl önce

Ahmet_Coka

plate yerine dish neden kabul görmüyor?

2 yıl önce

AhmetKayadr0

Neden off the plates oluyor ?

2 yıl önce

KADRELK

they eat their plates olmazmi

1 yıl önce

MuratAkbul5

Off yerine of olması gerekmiyor mu

1 yıl önce

Mehtap66133

Biz zaten yerden yiyoz

1 yıl önce

yusuf26705

Off ne anlama geliyor?

11 ay önce

Zennurzen

sanirim bu cumlede herkesin kafasinu karistiran tek sorun (off) neden from, on, veya over degil de off. off' un bu cumledeki gorevi nedir? neden kullanilmistir?

11 ay önce

OLIVIAJOHN4880

They eat by plate neden değil?

8 ay önce

Lale205872

Off'un -den-dan,dışında,uzak,çıkmış,kapalı,bozuk,ters gibi onlarca anlamı varmış,burda from ile aynı anlamda kullanılmış

4 ay önce

Alihan621738

They eat the plates ---- Onlar tabakları yerler. They eat off the plates ---- Onlar tabaklardan yerler.

2 ay önce

charbydis

They eat on the plates neden olmaz

4 yıl önce

SelinNehirgmsdl

Cümlede "off " yerine "of " kullanılsa daha iyi olmaz mıydı? Bir yanlışlık mı var ?

3 yıl önce

ZeynepSELB

Hayırrrrrr

3 yıl önce

BarisCan5

They eat in the plates olmazm8

3 yıl önce

Anil609659

Cok sacma

2 yıl önce

Enesyunus

Off ne demek oluyor ?

2 yıl önce

KudretBodu

Hepiniz kafadan salliyorsunuz hemserim siz bir ogrencisiniz verlen dersi calisin

2 yıl önce

Enesayduan

they are off the plates=olarak yazdım yanlış kabul etti ...Bilen var ise yardımcı olabilir mi?

1 yıl önce

Smeyra582244

Eat yok da ondan. Yemek fiili yok yani

8 ay önce

SuatYazar

Baska soru yokmuydu bunu sordunuz:-):-)

4 yıl önce

kubramerteski

Varya öyke bi sinir oldumki birinde "off" yazdım kabul etmedi şimdi "of" yazdım yine kabul etmedi hangisini yazsam doğrusu olarak diğerini gösteriyo

2 yıl önce

irem.ba

they eat in plates dedim in neden olmadi ki

3 yıl önce

mefatus

they are diye başladım "are" ı burada neden kullanamıyoruz?

4 yıl önce

hac.

İsim cümlesi değil çünkü

3 yıl önce

ZeynepSELB
3 yıl önce

ZeynepSELB

Hehh

3 yıl önce

baki2780

they eats off the plates dedim ve eats kelimesini çoğul yaptığım.için kabul etmedi. a yerler diyor

4 yıl önce

asybrcn

Fiiller hiçbir zaman çoğul yapılmazlar!!!

4 yıl önce

mervanyalcindag

Geniş zamanda I, you, we, they için eat (sade hali), 3. tekil şahıslar için(he, she, it) eats(eat -s) kullanırsın. Yani tam tersi.

4 yıl önce

oz05

off neden var ki , they eat the plates yeterli olmuyormu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

they eat the plates - tabakları yerler

oluyor cunku :)

4 yıl önce

alifk45

Off nerede nasil kullanilir yardimci olur musunuz lutfen

4 yıl önce

alican.dem

selcen hanım off un from yerine kullanıldığını ilk defa görüyorum bu nasıl oluyor açıklar mısınız ?

3 yıl önce

seva760188

Off uzaklaşdirma anlaminda kullaniliyor diye biliyorum. Burda kullaniminin sebebi tabaklar_dan_ olmasi içinmidir? Bunlarin nerede nasil kullanilacağindan bir az anlatirmisiniz.

11 ay önce

VestelKatk

What about they eat out off the plates?

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.