Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar tabaklardan yerler."

Çeviri:They eat off the plates.

4 yıl önce

40 Yorum


siar.gungo

sanirim burdaki phrasel verb. yani eat off kendi basina bi fiil ve anlami. ...... dan yemek.

4 yıl önce

nadirkamer

They eat from the plates de olur.

4 yıl önce

huseyin2014

"They eat from the plates" dogru olmaz mi?

4 yıl önce

ZeynepSELB

Evet olur ben öyle yaptim ve doğru dedi

3 yıl önce

SerhatYurd

They eat on the plates olmaz mi?

4 yıl önce

leyfear
leyfear

"Tabaklarin uzerinden yerler" oluyor.

4 yıl önce

hayrikk

Tabaklarin uzerinde yerler olur

3 yıl önce

BarisCan5

On yerine in olmazmi peki

3 yıl önce

ramazan.oz1

Öyle saçma örnekler varki bildiklerimi de unutmama az kaldı

3 yıl önce

Ahmet293838

Off ne demek

2 yıl önce

ErhanYavuz2

Bu kadar saçma sorunun yanında off yerine niye by kullanılmadığı sorsam bana güçlerini heralde

2 yıl önce

mervanyalcindag

Şu "eat off" kalıbını anlatabilecek biri var mı? Biraz araştırdım bana pek kesinleşmemiş bir kullanım gibi geldi. http://english.stackexchange.com/questions/49596/drink-eat-off-from-in-a-cup-bowl-plate

4 yıl önce

turuzumcu1

Arkadaslar go out gibi oda kalip

4 yıl önce

guntoldu

from da olur

3 yıl önce

hhuseyinaltin

Aslında burada cümle şöyle de olabilir. Off kafanızı karıştırıyorsa " They eat from plates."

2 yıl önce

kayranci

Neden eat off kullandı sadece eat degil

4 yıl önce

erdem96

Eat off değil burada.off the plates .yani tabaklardan.

4 yıl önce

Mehmetnce

Plates olmalı

3 yıl önce

elektrokaan

"plates" yerine neden "dishes" da kullanılamıyor?

3 yıl önce

ZeynepSELB

Plates tabak dishes başka bir şey

3 yıl önce

ismail-e.a.

Dishes=bulaşıklar

3 yıl önce

ElifSla12

Dish kelimesinin hem öğün hem de tabak anlamı var

2 yıl önce

belirgin

"başka bir şey" derken? :)

3 yıl önce

Mehtap66133

Sen sor diye

11 ay önce

mehmeetyas

On off in vb ekleri cumlede kullanmayı unutuyorum yani ingilizce cumle kurarken takiliyorum ne önerirsiniz

2 yıl önce

alpartino

Ben over çektim yemedi

2 yıl önce

emrullah66370

Off u orda gorunce olumsuz bisey geliyor akla

2 yıl önce

KudretBodu

Hepiniz kafadan salliyorsunuz hemserim siz bir ogrencisiniz verlen dersi calisin

2 yıl önce

Ahmet_Coka

plate yerine dish neden kabul görmüyor?

2 yıl önce

AhmetKayadr0

Neden off the plates oluyor ?

2 yıl önce

KADRELK

they eat their plates olmazmi

1 yıl önce

MuratAkbul5

Off yerine of olması gerekmiyor mu

1 yıl önce

Mehtap66133

Biz zaten yerden yiyoz

11 ay önce

yusuf26705

Off ne anlama geliyor?

9 ay önce

Zennurzen

sanirim bu cumlede herkesin kafasinu karistiran tek sorun (off) neden from, on, veya over degil de off. off' un bu cumledeki gorevi nedir? neden kullanilmistir?

9 ay önce

OLIVIAJOHN4880

They eat by plate neden değil?

6 ay önce

Lale205872

Off'un -den-dan,dışında,uzak,çıkmış,kapalı,bozuk,ters gibi onlarca anlamı varmış,burda from ile aynı anlamda kullanılmış

2 ay önce

Alihan621738

They eat the plates ---- Onlar tabakları yerler. They eat off the plates ---- Onlar tabaklardan yerler.

3 hafta önce