"Onun hiçbir arkadaşı yok."

Çeviri:Sie hat keinerlei Freunde.

May 12, 2017

4 Yorum


kinte_kunta

keinerlei, oder besser "gar keine"

May 12, 2017

AliTaskoparan

keinerlei'dan sonra gelen kelime her zaman çoğul mu kullanılmalı?

June 1, 2017

oduman77

Evet. herkes, hepsi, bir kaçı, hiç, hiç biri, hiç kimse gibi kelineler varsa isim çoğul kullanılmalı.

August 21, 2017

kinte_kunta

Duruma göre... "Er hat gar keinen Freund"="Onun (hicbir) arkadasi yok". "Er hat gar keine Freunde"="Onun hicbir arkadaslari yok".

June 3, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.