1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Nincs jele?"

"Nincs jele?"

Fordítás:No sign of it?

March 18, 2014

12 hozzászólás


IstvnFarka

Doesn't have a sign? miért nem jó?


csepelsziget2319

Valószínűleg azért, mert abban a mondatban nincs birtokos megnevezve. A "nincs jele" pedig vélelmezi azt a kérdést, hogy kinek, vagy minek nincs. Mindenesetre ez nekem "kifejezés-gyanús", tehát megtanulom így, ahogy van.


Tengelic

A "Does he haven't a sign?" kifejezést elfogadja, de a "He has'nt got a sign?" mondatot nem.

(Biztos én vagyok a béna, de javítsatok ki, kérlek, mikor kell "have got" alakot használni, és mikor nem lehet?)


Gabriella526995

Heve got alakot ne használj, mert azt csak a britt angol ismeri. Duo amerikai angolt tanít, nem fogja elfogadni.


AAnita1

szia, a hasn't írása így helyes, nem has'nt... másra nincs ötletem.


Yuice65

A "have" itt birtoklást fejez ki, nem pedig segéd igét. Ezért nem elég a "have" és kell még a "doesn't" is!


barnak01

He does not have? Talán inkább így kellene leírni.


Persze1

Valami szövegkörnyezettel azért lehetne könnyíteni... Kinek nincs jele, a gyereknek az óvodában, a telefonomnak, a közelgő viharnak vagy a Holdon az életnek???


Gery978796

De jó, hogy ezt még nem is tanultam!!!


TthKlmn

Itt egyesek fél óra alatt 3500 pontot kapnak én naponta 500 pontok kapok csak, mert egy feladatért csak tíz pontot adnak!


Apici2

Valószínűleg azért, mert ha szintugrással próbálkozol és sikerül, akkor a részfeladatok pontszámait egyben megkapod.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.