"Bayrağın renkleri kırmızı ve beyazdır."

Çeviri:The colors of the flag are red and white.

4 yıl önce

6 Yorum


xoutoforderx

the flag's colours are ..... neden yanlış acaba öğrenebilir miyim ? teşekkürler

4 yıl önce

secretrecipe

Dilbilgisi kuralları açısından yanlış değil ancak genel kabul gören yaklaşım nesnelerin iyelikleri belirtilirken "-s" kullanılmaması yönünde. Örneğin,

"the building's windows" yerine "the windows of the building" - binanın pencereleri

"the desk's edge" yerine "the edge of the desk" - masanın kenarı

şeklinde kullanılıyor.

4 yıl önce

altugcyhn

"the colors of the flag" niçin "are" alıyor düşününce sayılamaz olması lazım

4 yıl önce

Tam35rdem

bayrağın renkLERİ (the colorS........) çoğul olduğu için.

4 yıl önce

esmerto

Sayicagimiz renkler 2 tane oldugu icin "are" aliyo

4 yıl önce

sude_g

''The flat's colors are red and white'' kalıbının yanlış kabul edilmesinin sebebi ne?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.