1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bayrağın renkleri kırmızı ve…

"Bayrağın renkleri kırmızı ve beyazdır."

Çeviri:The colors of the flag are red and white.

March 18, 2014

5 Yorum


xoutoforderx

the flag's colours are ..... neden yanlış acaba öğrenebilir miyim ? teşekkürler


secretrecipe

Dilbilgisi kuralları açısından yanlış değil ancak genel kabul gören yaklaşım nesnelerin iyelikleri belirtilirken "-s" kullanılmaması yönünde. Örneğin,

"the building's windows" yerine "the windows of the building" - binanın pencereleri

"the desk's edge" yerine "the edge of the desk" - masanın kenarı

şeklinde kullanılıyor.


sude_g

''The flat's colors are red and white'' kalıbının yanlış kabul edilmesinin sebebi ne?


Fatih105834

Kırmızı ve beyazın yerlerini değiştirdim diye yanlış dedi


Bayram47103

Bir tane Bayrak tan bahsetiğimiz için bence is olmalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.