"Bayrağın renkleri kırmızı ve beyazdır."

Çeviri:The colors of the flag are red and white.

March 18, 2014

4 Yorum


xoutoforderx

the flag's colours are ..... neden yanlış acaba öğrenebilir miyim ? teşekkürler

April 4, 2014

secretrecipe

Dilbilgisi kuralları açısından yanlış değil ancak genel kabul gören yaklaşım nesnelerin iyelikleri belirtilirken "-s" kullanılmaması yönünde. Örneğin,

"the building's windows" yerine "the windows of the building" - binanın pencereleri

"the desk's edge" yerine "the edge of the desk" - masanın kenarı

şeklinde kullanılıyor.

April 6, 2014

Fatih105834

Kırmızı ve beyazın yerlerini değiştirdim diye yanlış dedi

January 11, 2019

sude_g

''The flat's colors are red and white'' kalıbının yanlış kabul edilmesinin sebebi ne?

December 20, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.