1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O henüz sormadı."

"O henüz sormadı."

Çeviri:He has not asked yet.

March 18, 2014

5 Yorum


vaveyla07

"he didn't ask yet" aynı anlama gelmiyor mu?


altugcyhn

bu cümlede "yet" ifadesi olduğu için past tense kullanamayız. Burada sorma eyleminin az önce olduğu ifade ediliyor. Present kullanmak zorundayız. Karıştırmamak için geçmişte olan eylem henüz olmuşsa yada eylem bitmiş ama etkileri sürüyorsa (yağmur yağmış bitmiş yerde su birikintileri var) present kullanırız.


mertmesin

So far neden olmuyor


MehmetKk6

It has yazdim kabul etmedi it o degilmi


iitenbilen

Translate ile cevirdim ingilizceye "he did not ask yet" yazdim gene olmadi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.