"Bir bira, lütfen!"

Çeviri:A beer, please!

4 yıl önce

26 Yorum
Tartışma kilitli.


BusraTrk

A beer dersin beer ünsüz harfle başlıyo apple deseydi an kullanırdın

4 yıl önce

serdaro81

Ya bıktım ya bütün ders boyunca sadece beer ve wine ı öğrendim.

2 yıl önce

Amingu

One beer ,please yazdim kabul etti :)

4 yıl önce

GDninPanda

Aynı anlama geliyor :')

2 yıl önce

GDninPanda

Ama nasıl yazdığını merak ediyorum bende klavye çıkmıyor da

2 yıl önce

cemsakizci

Genelde ters cümle kurgusu yani, lütfen ile baslayip istegi dile getirmek seklinde denedim kabul etmedi.

4 yıl önce

kullll

An beer please neden olmuyor

4 yıl önce

Amingu

An beer in olmamasinin sebebi b bir sessiz harftir ondan once a harfi olarak sesli bir harfin gelemsi gerekir

4 yıl önce

RamazanRam3

Sessiz harfler hangileri ?

2 yıl önce

GDninPanda

Çünkü beer sessin bir harfle başlıyor.

2 yıl önce

MrSperMan

Beer uncountable degil mi?

4 yıl önce

GDninPanda

Şişe olarak sayılıyor. A water dersen örneğin bir şişe sus olmuş gibi olur.

2 yıl önce

mustafa.k.3

Bu bir rakamda olabilir.neye göre yanlış anlayamadım.iki bira lütfende denilebilir?

4 yıl önce

zehrakuyupnar

ama soruda bir bira demiş . bir bira demek icin a beer diyeceksin. iki bira deseydi two beer.

4 yıl önce

Chess_Player_06

iki bira deseydi two beers olmaz mıydı :)

3 yıl önce

ServanGn

Aynen sana katılıyorum. :)

4 yıl önce

KadirTelli

one beer please kabul etmeli bence? etmedi

4 yıl önce

PunhanAxme

Arkadaslar genelde beer uncountable sayilir.ancaq mantikla surada bir bardak olursa sayilir. A beer.yani bir bardak

3 yıl önce

sweetaleyna123

an beer olması lazım

3 yıl önce

GDninPanda

Neden bu kadar emin bir şekilde söyledin :')

2 yıl önce

GDninPanda

A beer doğru

2 yıl önce

iremisgodbro

An beer olması için sesli bir harfle başlamalı. Siz neyin kafasını yaşıyorsunuz anlamadım.

3 yıl önce

ismail185645

normalde beer sona yazilmiyor mu

3 yıl önce

kursat6161

Evet

2 yıl önce

jenqizhan

Herkes ayni hatayi yapmıs:) tam sınav sorusu

2 yıl önce

kpCHFU

Ben one yerine the yazdim neden olmiyo

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.