A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Tomorrow is my last day."

Fordítás:A holnap az utolsó napom.

0
4 éve

21 hozzászólás


kispalgyula

BRRR.Ez jó kis fordítani való!

4
Válasz4 éve

Szakiani

Talán csak a munkahelyén, vagy a nyaraláson lesz az utolsó napja. Legyünk optimisták ;-)

9
Válasz4 éve

NeTToHUN

Inkabb a munkahelyen (kiveve ha kirugasrol van szo)

0
Válasz3 éve

jcsabax
jcsabax

Én ezért félek tenyérjóshoz menni. :D

4
Válasz1 éve

aptg.gabi

:D Reméljük nem! :)

3
Válasz4 éve

V_Gabor
V_Gabor

"A holnapi az utolsó napom." is jó, ha valakinek nem fogadja el, jelentse be.

2
Válasz4 éve

aptg.gabi

Ezt írtam, már elfogadja. :)

1
Válasz4 éve

SntaZsfia

Az érzés, amikor még a Duolingódnak is öngyilkos hajlamai vannak.

1
Válasz9 hónapja

PMgeqD

Sziasztok emberekre lenne szükségem a,, Best of English nevű klubba. Zöld a logó mindenkit várunk csak legyetek aktívak!!!Gyertek sokan amíg van hely!

1
Válasz5 hónapja

Maruci

"a holnapi nap az utolsó napom" miért nem fogadja el? sztem értelmesebb mint az hogy a holnapi van az utolsó napom :/

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

A Te mondatodban 2x szerepel a nap, míg az eredetiben csak 1x. Nem kell kitenni a van-t, mert akkor valóban értelmetlen egy kicsit! "A holnapi az utolsó napom." vagy. "Holnap van az utolsó napom." szerintem ezek jók.

1
Válasz4 éve

szilard73

még a :Holnap lesz az utolsó napom - at is elfogadja, - ami kevésbé magyartalan

0
Válasz3 éve

NeTToHUN

Azta vegre valahol talalok egy Szilard nevo embert kereses nelkul.( engem is ugy hivnak

1
Válasz3 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Igaz, viszont az meg már jövő idő, amit mashol meg nem engednek. De magyarul ugyanazt jelenti szerintem is.

0
Válasz3 éve

BEeeSTia

"Holnap van az utolsó napom"-at is elfogadja.

0
Válasz3 éve

lambert25

Miért nincs személyes névmás?

0
Válasz2 éve

Zoli.Lukacs

Ez nem túl biztato

0
Válasz1 éve

k_gergely

Hát ez még mindig hasznosabb mondat mint hogy "van egy medvém".

0
Válasz1 éve

jcsabax
jcsabax

Pedig azt el tudom képzelni válaszként egy olyan kérdésre például, hogy: Milyen sajtod van? :)

1
Válasz1 éve

Ms.Bogi

Fééééélek.:'( Szerencsére még reggel van, de tényleg legyünk optimisták.! :-)

0
Válasz1 éve

TthKlmn

Is = van, vagy ez már nem fontos,bezzeg ha én kihagyom akkor gond van!

0
Válasz1 hete