1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Tomorrow is my last day."

"Tomorrow is my last day."

Fordítás:A holnapi az utolsó napom.

March 18, 2014

23 hozzászólás


kispalgyula

BRRR.Ez jó kis fordítani való!


Szakiani

Talán csak a munkahelyén, vagy a nyaraláson lesz az utolsó napja. Legyünk optimisták ;-)


NeTToHUN

Inkabb a munkahelyen (kiveve ha kirugasrol van szo)


jcsabax

Én ezért félek tenyérjóshoz menni. :D


aptg.gabi

:D Reméljük nem! :)


V_Gabor

"A holnapi az utolsó napom." is jó, ha valakinek nem fogadja el, jelentse be.


aptg.gabi

Ezt írtam, már elfogadja. :)


SntaZsfia

Az érzés, amikor még a Duolingódnak is öngyilkos hajlamai vannak.


MarkKotele

Öhm... OK remélem nem komolyan gondolta a készítője


MarkKotele

De hogy nekem miért dobja be többször is?


Maruci

"a holnapi nap az utolsó napom" miért nem fogadja el? sztem értelmesebb mint az hogy a holnapi van az utolsó napom :/


aptg.gabi

A Te mondatodban 2x szerepel a nap, míg az eredetiben csak 1x. Nem kell kitenni a van-t, mert akkor valóban értelmetlen egy kicsit! "A holnapi az utolsó napom." vagy. "Holnap van az utolsó napom." szerintem ezek jók.


szilard73

még a :Holnap lesz az utolsó napom - at is elfogadja, - ami kevésbé magyartalan


SaturdayplaceTom

Igaz, viszont az meg már jövő idő, amit mashol meg nem engednek. De magyarul ugyanazt jelenti szerintem is.


NeTToHUN

Azta vegre valahol talalok egy Szilard nevo embert kereses nelkul.( engem is ugy hivnak


BEeeSTia

"Holnap van az utolsó napom"-at is elfogadja.


lambert25

Miért nincs személyes névmás?


Zoli.Lukacs

Ez nem túl biztato


k_gergely

Hát ez még mindig hasznosabb mondat mint hogy "van egy medvém".


jcsabax

Pedig azt el tudom képzelni válaszként egy olyan kérdésre például, hogy: Milyen sajtod van? :)


Ms.Bogi

Fééééélek.:'( Szerencsére még reggel van, de tényleg legyünk optimisták.! :-)


PMdabest7

Sziasztok emberekre lenne szükségem a,, Best of English nevű klubba. Zöld a logó mindenkit várunk csak legyetek aktívak!!!Gyertek sokan amíg van hely!


erdelyis

Stuart Mária is pont így mondta :(

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.