1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The woman drinks coffee."

"The woman drinks coffee."

Tłumaczenie:Ta kobieta pije kawę.

May 14, 2017

9 komentarzy


Victoria491285

Dziwne co?

May 14, 2017

Julia4013

Co ty

October 29, 2017

magda543548

Dlaczego?

November 29, 2017

Wiktoria832138

No trohe

January 28, 2018

stanel12

Troche przez ch

April 19, 2018

Julia4013

Co ty

October 29, 2017

MatBar4

Czemu akurat TA?

February 21, 2018

buskes76

"The woman drinks coffee" - "{Ta} Kobieta pija kawę". Generalnie można pominąć "Ta" gdyż "The" nie ma odpowiednika w j. pl. acz oznacza konkretnie określoną osobę/rzecz dla rozmówców np we wcześniejszej rozmowie, zatem moźna ew. dodać "Ta" do tłumaczenia na j. pl.
Gdyby natomiast sens miał być taki że "Kobieta {jako istota w ogólności} pije (/pija) kawę" (co nie jest prawdą acz może ktoś by chciał wysunąć taką teorię) lub "{pierwszy raz wspomniana wśród rozmówców} Kobieta pije (/pija) kawę" to byłoby "A woman drinks coffee"

October 11, 2018

Marcin600891

Ponieważ pisze "the"

July 26, 2018
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.