"The woman drinks coffee."

Tłumaczenie:Ta kobieta pije kawę.

1 rok temu

9 komentarzy


MatBar4

Czemu akurat TA?

8 miesięcy temu

buskes76

"The woman drinks coffee" - "{Ta} Kobieta pija kawę". Generalnie można pominąć "Ta" gdyż "The" nie ma odpowiednika w j. pl. acz oznacza konkretnie określoną osobę/rzecz dla rozmówców np we wcześniejszej rozmowie, zatem moźna ew. dodać "Ta" do tłumaczenia na j. pl.
Gdyby natomiast sens miał być taki że "Kobieta {jako istota w ogólności} pije (/pija) kawę" (co nie jest prawdą acz może ktoś by chciał wysunąć taką teorię) lub "{pierwszy raz wspomniana wśród rozmówców} Kobieta pije (/pija) kawę" to byłoby "A woman drinks coffee"

1 miesiąc temu

Marcin600891

Ponieważ pisze "the"

3 miesiące temu

Victoria491285

Dziwne co?

1 rok temu

Julia4013

Co ty

1 rok temu

magda543548

Dlaczego?

11 miesięcy temu

Wiktoria832138

No trohe

9 miesięcy temu

stanel12

Troche przez ch

6 miesięcy temu

Julia4013

Co ty

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.