1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are boys."

"You are boys."

Çeviri:Siz erkek çocuklarısınız.

March 18, 2014

23 Yorum


Yusra.kedi.01

Acaba are eki geldiği için mi sen değilde siz oluyor?..


rdvanbayaz

Hayır You sen siz anlamlarında ama soruda hata var


Emine243423

Hayır tabiki. You hem sen hem siz anlamında.iki anlamı var.


ClearWoman_12

Boys "s" takısı gelmiş çoğul olmayacak mı?


Kubilay1978

Konuşmalar anlaşılmıyor.kelimeleri yutarak söylüyor.


Ebrar369827

Normalde ana dili ingilizce olanlar da boyle konuşuyor hatta çok fazla hızlı konuşuyor, öğrenebilmemiz için böyle seslendiriliyor.


EzYorulmaz

Siz erkeksiniz türkçeye daha uygun bence. O nedir öyle siz oğlansnız.


Melisa2004lucy

Siz erkeklersiniz yazdım kabul etmedi Boy erkek ,oğlan anlamına gelmiyor mu ?


Zeynepzdem647860

erkek oğlan ne fark ediyorr ?


Okannrrzde

siz erkeksiniz olmuyomu yani sacmalık


CanKrkan

erkeksiniz yazdım aynı şey??????


MuratDumlupunar

They are boys olması gerekmiyomu hatalımı yoksa benim bilmediğim bir şeylermi var


PeriK.

Sen bir oglansin kabul etmiyor


Pandacik1

Sen oğlansın dediğimde kabul etmedi neden?


FadimeGune

Bence bitek bendeg sorun yok adam algılama sorunu mu var aceb


Ezel223725

Hepsini dogru yaptım bu son soruda yanlış yaptım


idem951018

Çok fazla yanılıyorummmmmm


buse985182

Are eki gelince siz oluyor sanırım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.