"You are boys."

Çeviri:Siz oğlansınız.

March 18, 2014

36 Yorum

Konu önem sırasına göre

Yusra.kedi.01

Acaba are eki geldiği için mi sen değilde siz oluyor?..

January 1, 2016

ClearWoman_12

Boys "s" takısı gelmiş çoğul olmayacak mı?

January 4, 2016

ElifDuru4

Evet olacak yes

February 10, 2016

TekinGkmen1

Bazi kelimelere s takisi gelir ama bazılirininda kendisine aittir o yuzden

November 18, 2017

Kubilay1978

Konuşmalar anlaşılmıyor.kelimeleri yutarak söylüyor.

June 11, 2015

ElifDuru4

Bence biraz öyle

February 10, 2016

debby.ryan

Ya evett. You are a boys soyluyo you are boys çikiyo bu nasil iş anlamadim

July 12, 2015

Defne556839

Zaten ingilizler kelimeleri yutarak konuşur o yùzden bizim alışmamız için öyle konusuyorlar.

April 18, 2016

TekinGkmen1

Aynen

November 18, 2017

Melisa2004lucy

Siz erkeklersiniz yazdım kabul etmedi Boy erkek ,oğlan anlamına gelmiyor mu ?

June 5, 2016

Jungkook123123

Boy oğlan demek

January 25, 2018

ihopeok

Siz erkeklersiniz olmuyor mu yhaaa

February 19, 2017

Zeynepzdem647860

erkek oğlan ne fark ediyorr ?

October 7, 2017

Pandacik1

Sen oğlansın dediğimde kabul etmedi neden?

January 3, 2019

EndFuckingWorld

Sen oğlansın olmaz. Çünkü boy 's' takısı almış. Yani çoğul olmuş. Bu yüzden oğlansın değil 'oğlanlar,oğlansınız' olucak sen oğlanlar diyemezsin bu yüzden şahıs zamirlerinden biri olan 'siz' kullanılmalı 'you-sen' yanlış 'you-siz' doğrudur. Bu yüzden Siz Oğlansınız olur.

January 18, 2019

debby.ryan

You are a boys yazdim simdi burdaki "a" farkiylami yanliş

July 12, 2015

merveu25

Evet

November 5, 2015

NecatiKiri

siz erkek çocuksunuz neden olmiy?

September 21, 2015

NalanAkko

Kuru oo iyi pk

November 9, 2015

Burcuum

sen bir oğlansın nasıl yanlış oluyor??

July 15, 2016

ahmetkrtls

Are eki cumlede neden kullaniliyor

August 30, 2016

erdi139712

Kelimeleri cok hizli söylüyor ve tekrar edince soylediklerimizi anlamiyor

November 6, 2016

Evren33219

You are boys Siz Oğlansınız (s) çoğul yapıyor

November 28, 2016

Eceakarsu

Konusmalar anlasilmiyor

January 25, 2017

betl856266

you nasıl siz anlamı katıyo nasıl anlıcaz cümleden mi

August 3, 2017

EzYorulmaz

Siz erkeksiniz türkçeye daha uygun bence. O nedir öyle siz oğlansnız.

September 22, 2017

Okannrrzde

siz erkeksiniz olmuyomu yani sacmalık

January 3, 2018

CanKrkan

erkeksiniz yazdım aynı şey??????

January 17, 2018

jacklin948644

You are boys sen o

April 14, 2018

MuratDumlupunar

They are boys olması gerekmiyomu hatalımı yoksa benim bilmediğim bir şeylermi var

May 15, 2018

PeriK.

Sen bir oglansin kabul etmiyor

June 2, 2018

mehmet96224

You yazıyor orada nasıl siz oluyor?

August 16, 2018

Burkay418331

"Siz erkek çocuklarısınız" çevirisini de doğru kabul etmesi gerekir

November 27, 2018

gozdekurrtulus

siz erkeksinizle siz oğlansınız aynı anlamda değil mi de kabul etmedi??

January 21, 2019

AslanKral20

Duolingo yu kim yaptıysa soyleyin İngilizce yi bilmiyo you sen demek

February 20, 2019

NBulut_

'You' hem 'sen hem de' siz' demektir.

Hayattan örnek verecek olursak şöyle diyebiliriz:

Tekil şahısa, hem 'SEN nasılsın?' hem de 'SİZ nasılsınız?' diyebiliriz. Yani 'Siz' kelimesini illa çoğul şeylerde kullanmaya dair bir kural yok. Bir kişiye 'sen' veya 'siz' diye hitap edebilirsiniz.

February 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.