"He speaks."

Tłumaczenie:On mówi.

4 lata temu

23 komentarze


Zosia944176

Ja napisałam on gada i nie zalicza

3 lata temu

martam706490

Hahaha:-)

2 lata temu

Korika181

Mi Nie Zaliczyło Rozmawia

2 lata temu

Emwue

Rozmowa wymaga interlokutora, a mówić równie dobrze możesz do siebie. ;) W angielskim generalnie ta różnica sprowadza się do „He talks.” = „(On) rozmawia.”; „He speaks.” = „(On) mówi.”

2 lata temu

Juska96

Emwue, jak uczyć się innych języków niż angielskich?

2 lata temu

Julia636147

Do osób 3 liczby pojedynczej dodajemmy "s" lub "es"

1 rok temu

elvie17

Od kiedy daje sie końcówkę s?

3 lata temu

martyna334411

Do "he" "she" "it" Na koniec czasownika dodajemy końcówce "s" np. He eats.

3 lata temu

buskes76

Uzupełnijmy iż chodzi np o czas Present Simple

1 tydzień temu

Emwue

Stary system koniugacji czasowników wywodzący się jeszcze ze staroangielskiego został uproszczony w okresie wczesno nowoangielskim, czyli gdzieś między późnym 15 a połową 17 wieku – Shakespeare dla przykładu używał za równo koniugacji wywodzącej się ze średnioangielskiego jak i nowych form używających -s jako końcówki fleksyjnej dla trzeciej osoby liczby pojedynczej.

2 lata temu

NadiaHoff

Dajesz s kiedy obok czasownika jest albo he albo she lub it.

1 rok temu

michal_231

To jest amerykanski

3 lata temu

Lubikotyik

Odp.On mówi

5 miesięcy temu

Aneta278999

FAJNY KOTEŁ

1 miesiąc temu

Magda911554

Mam to samo. Nie zalicza mimo ze inne ćwiczenia na mowienie Alicza

8 miesięcy temu

Aneta278999

Fajny pieseł

1 miesiąc temu

Michal.pl

ja nie mam mikrofonu

1 rok temu

blxck_quee

Speaks przecież może też oznaczać 'rozmawia'

3 lata temu

buczo1000

Jaka jest różnica między on mówi a on rozmawia? Bo mi nie uznało

4 lata temu

mirriel

Duża. Przede wszystkim do rozmawiania potrzeba co najmniej dwóch rozmówców.

http://sjp.pwn.pl/szukaj/m%C3%B3wi%C4%87 kontra http://sjp.pwn.pl/szukaj/rozmawia%C4%87.

4 lata temu

Darius_U.K

he talks- on rozmawia (czyli wymiana zdań) hi speaks- on mówi (zwracanie się do kogoś bez wymiany zdań)

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.