Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"He speaks."

Tłumaczenie:On mówi.

0
4 lata temu

19 komentarzy


Zosia944176

Ja napisałam on gada i nie zalicza

3
Odpowiedz2 lata temu

martam706490

Hahaha:-)

3
Odpowiedz2 lata temu

Korika181

Mi Nie Zaliczyło Rozmawia

2
Odpowiedz22 lata temu

Emwue
Emwue

Rozmowa wymaga interlokutora, a mówić równie dobrze możesz do siebie. ;) W angielskim generalnie ta różnica sprowadza się do „He talks.” = „(On) rozmawia.”; „He speaks.” = „(On) mówi.”

5
Odpowiedz2 lata temu

Juska96

Emwue, jak uczyć się innych języków niż angielskich?

3
Odpowiedz2 lata temu

Julia636147

Do osób 3 liczby pojedynczej dodajemmy "s" lub "es"

2
Odpowiedz1 rok temu

elvie17

Od kiedy daje sie końcówkę s?

1
Odpowiedz3 lata temu

martyna334411

Do "he" "she" "it" Na koniec czasownika dodajemy końcówce "s" np. He eats.

7
Odpowiedz3 lata temu

Emwue
Emwue

Stary system koniugacji czasowników wywodzący się jeszcze ze staroangielskiego został uproszczony w okresie wczesno nowoangielskim, czyli gdzieś między późnym 15 a połową 17 wieku – Shakespeare dla przykładu używał za równo koniugacji wywodzącej się ze średnioangielskiego jak i nowych form używających -s jako końcówki fleksyjnej dla trzeciej osoby liczby pojedynczej.

7
Odpowiedz12 lata temu

michal_231

To jest amerykanski

3
Odpowiedz2 lata temu

NadiaHoff

Dajesz s kiedy obok czasownika jest albo he albo she lub it.

3
Odpowiedz1 rok temu

Magda911554

Mam to samo. Nie zalicza mimo ze inne ćwiczenia na mowienie Alicza

0
Odpowiedz2 miesiące temu

Michal.pl

ja nie mam mikrofonu

-1
Odpowiedz9 miesięcy temu

blxck_quee

Speaks przecież może też oznaczać 'rozmawia'

-3
Odpowiedz2 lata temu