1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "On śpi podczas gdy ja mówię."

"On śpi podczas gdy ja mówię."

Tłumaczenie:He sleeps while I speak.

March 18, 2014

8 komentarzy


luqluq

Wytłumaczcie mi proszę różnice między speak a talk. Bo rozumiem, że nie mogę ich stosować zamiennie


PawelStarb

Fenomen duolingo jest wlasnie w tym forum. Wiec slusznie, że tutaj ktos sie o coś pyta


Szymon.R

Dlaczego nie uznalo; ''...during I speak" przeciez to jest to samo znaczenie


yuioyuio

Ponieważ po "during" musi być rzeczownik (a nie czasownik), np during the summer, during the war.


Alina579654

Mnie też uznało when


foka11

Dlaczego presents continues nie może być użyty w tym zdaniu? He is sleeping while i am speaking


br0d4
Mod
Plus

Może być użyty. Odpowiedź "He is sleeping while I am speaking" jest jedną z akceptowanych wersji.

Jeśil została odrzucona, szkoda że nie zrobiłes/aś zrzutu ekranu, następnym razem postaraj się proszę zrobić zrzut i go pokazać. Instrukcja tutaj: https://forum.duolingo.com/comment/35608643

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.