1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "On śpi podczas gdy ja mówię."

"On śpi podczas gdy ja mówię."

Tłumaczenie:He sleeps while I speak.

March 18, 2014

7 komentarzy


luqluq

Wytłumaczcie mi proszę różnice między speak a talk. Bo rozumiem, że nie mogę ich stosować zamiennie


PawelStarb

Fenomen duolingo jest wlasnie w tym forum. Wiec slusznie, że tutaj ktos sie o coś pyta


Szymon.R

Dlaczego nie uznalo; ''...during I speak" przeciez to jest to samo znaczenie


yuioyuio

Ponieważ po "during" musi być rzeczownik (a nie czasownik), np during the summer, during the war.


xXzulgaming_Xx

synu dlaczego spisz kiedy do ciebie mówie !!!


Aadscfexvg

Wiecie gdzie zgłasza się problemy to tam je zgłaszajcie:-)


Kiniatqua

Niemilusio :( dlaczego go nie obudzisz? XD

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.