1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "They are among us."

"They are among us."

Tłumaczenie:Oni są wśród nas.

March 19, 2014

22 komentarze


jolantaszo

Julio,nie denerwuj się.Ja czerpię naukę z tych dziwnych czasami pytań,bo ktoś na nie mądrze odpowiada.Poziomy zaawansowania nasze są różne.Ja myślę po polsku i też mi nic nie pasuje.Ale cieszę się, że mam Duolingo i wasze komentarze.Pozdrawiam.


pampi1987

Czemu ,,one" a nie ,,oni"


olejaszko

They to zarówno "oni" jak i "one". Oba tłumaczenia są właściwe.


MaryJohn2

W sumie w tych wyrazach nie ma różnicy. They - One They- Oni

Są to 3 osoby w liczbie mnogiej


Yola448704

Mogą być oni lub one, chociaż zdanie angielskie może
także dotyczyć zwierząt.

Można powiedzieć po polsku tak, jak po angielsku:

THEY ARE among us - wśród nas


Jaguarka45

no właśnie oni bardziej pasuje do iluminati


FalixR

Nie można przetłmaczyć na polski jako "Są pomiędzy nami"? angielskie zdanie i tak nie rozróżnia czy są to one czy oni?


Myszka2014

Musisz z powodu że są pomiędzy nami to że np dlugopisy są pomiędzy nami


Augerz

Te zdanie jest trochę przerażające.


Peppa82

Masz rację! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


EleonoraSt27627

Jak sie lubi "onych" to nie


Kod.Klubu.W62FPT

"Oni są wśród nas" Dobry film, trochę już stary, ale bardzo ciekawy, gościu znajduje okulary przez które może rozpoznać, upodobnionych do ludzi, obcych. Trochę to przerażające ^^


krzysztof42401

Klasyk film polecam


ZofiaB1

To jest chyba najdziwniejsze zdanie w całej aplikacji.


AmelkaGsio

Nie. Raz miałam zdanie "znajdź mu kobietę"


Nati7lat

duchy są wśród nas


krzysztof718231

W tym zdaniu bylo słowo "among" co oznacza: między ,wśród, pośród , a kilka dni wczesniej mialem slowo amond co oznacza to samo czy to mozliwe czy moze błąd DUOLINGO?


Peppa82

Może to ty się mylisz?


Longin973103

Ta lektorka mówi ,,the are umugunus


Bartek4673

A niby tutaj czemu nie może być " oni " !!!!!!!!!!!!!!

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij