"Benim sorumun bir karşılığı yoktu."

Çeviri:There was no response to my question.

March 19, 2014

10 Yorum

Konu önem sırasına göre

Esenkaya20

"There wasn't response of my question" desek doğru bir cümle olur muydu acaba?

March 19, 2014

R.Corleone

no ile not arasında bir fark var mı?

July 17, 2014

furkhan

"to" yerine "of" olması gerekmez miydi?

March 16, 2015

AltayFaruk

"there was not no a response of my question" bu cümlede ki yanlışlıkları izah eder misiniz?

July 20, 2014

Qwa5

"not" ile "no" bir arada kullanılmaz,

ayrıca cümlenin türkçesindeki "bir" sözcüğü sayı değil belirsizlik ifade eder, o yüzden "a" kullanmak doğru olmaz. ingilizcedeki karşılığı -bu çeviri için- "no"dur. yani "bir karşılık", ifadesi "no response" ile eşleştirilebilir. (eğer "no" yerine "not" kullanmak isterseniz, "not any response" uygun olur)

"of" konusunda bir şey diyemem, "to" kullanmak daha doğru gibi.

September 7, 2015

Qwa5

Türkçe'sinde bir anlam düşüklüğü var bence. Bu cümlenin ingilizcesini gördüğümde aklıma gelen Türkçe çeviri;"soruma cevap verilmedi" ya da "soruma cevap alamadım" olurdu. Ama bu site genelde kelime kelime çeviriyi destekler şekilde Türkçeye çeviriyor. "response" sözcüğünü öğretmek için illa ki "karşılık" sözcüğünü kullanıyor ki bu da Türkçe kullanımında tam karşılık bulamamasına sebep oluyor.

May 22, 2015

ibobil

"There wasn't my questions response" yanlış bir ifade mi oldu acaba?

September 7, 2015

KudretBodu

Was no response my question dogrusu bu

December 19, 2015

ismail629073

My question did not have a response en doğrusu bu bence böyle 'a' kullanmama karmaşası ortadan kalkıyor

December 12, 2018

TanEr767552

To yerine of olut niye olmasın aylar önce raporladık hala ne cvp var ne düzeltme şerefsizler ya

September 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.