"O geçmiş zamanı bilir."

Çeviri:Sie kennt die vergangenen Zeiten.

May 16, 2017

5 Yorum


BK.Korkmaz

zeit neden değil?

May 16, 2017

SteffiBookworm-

Vergangene Zeit - tekil

Vergangene Zeiten - çoğul

May 16, 2017

SabineBergmann1

evet, ama zaman = die Zeit, zamanlar = die Zeiten. Dativ ders: die guten alten Zeiten = eski güzel zamanLAR ve Dede geçmiş zamanLARdan konuşur Akk. ders: geçmiş zamani = vergangene Zeiten ama bu = vergangene Zeit

Neden?????

August 21, 2017

__kewe__

"Sie kennt vergangene Zeiten" demis olsaydik fark ne olurdu ?

November 14, 2018

MustafaAyd63615

Geçmiş zamanlar kullanılmış. Sie kennt die vergangene Zeit, O geçmiş zamanı bilir. Geçmiş zamanla geçmiş zamanlar aynı olsaydı, tekil çoğul ayrımına gerek olmazdı.

May 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.