"O geçmiş zamanı bilir."

Çeviri:Sie kennt die vergangenen Zeiten.

1 yıl önce

4 Yorum


BK.Korkmaz

zeit neden değil?

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Vergangene Zeit - tekil

Vergangene Zeiten - çoğul

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

evet, ama zaman = die Zeit, zamanlar = die Zeiten. Dativ ders: die guten alten Zeiten = eski güzel zamanLAR ve Dede geçmiş zamanLARdan konuşur Akk. ders: geçmiş zamani = vergangene Zeiten ama bu = vergangene Zeit

Neden?????

1 yıl önce

__kewe__

"Sie kennt vergangene Zeiten" demis olsaydik fark ne olurdu ?

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.