"Hello everybody!"

Fordítás:Sziasztok!

4 éve

12 hozzászólás


Kristy86x

A hello mindenki(nek) miért nem jó?

4 éve

adanila

Üdvözlet mindenkinek! - nagyon helytelen?

4 éve

Fabrne
Fabrne

Előbb magyarról pont ezt kellett lefordítani angolra. A "helló mindenki" akkor jó volt. Visszafelé miért nem működik?

4 éve

Arghk83

én is ezt írtam. nálam sem jó, pedig lehet, hogy magyartalan, de akkor is egy rendszeresen használt köszönés.

4 éve

Szkocsy

Én is kíváncsi lennék, hogy miért nem jó a helló mindenki? Minden nap használom a kifejezést.

4 éve

Lona08

hello mindenki miért nem jó?

4 éve

puskaskati

Szerintem az 'Üdvözlök mindenkit!' el kéne fogadnia.

4 éve

janess73

A "hello all" -nál az üdvözlet mindenkinek jó volt, akkor itt miért nem az???

4 éve

MiklsBalog1

Kicsit idegesítő, hogy jó válasz esetén ide kell írni, mert nem fogad el mindent...

4 éve

aptg.gabi

Ide hiába írsz! Itt csak cseverészni lehet. A hiba jelentésnél tudsz változtatni idővel azon, hogy elfogadják a válaszodat, ha az valóban jó.

4 éve

millera08

szószerint hello mindenki. Ez a sokadik példa az idegtépő idiótaságra. Ez még egy ingyenes programtól is sok.

4 éve

Mirjam114175

Lehet vogy nem tokeletes ez a program de en szeretem es rengeteget tanulok altala.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.