1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Hello everybody!"

"Hello everybody!"

Fordítás:Sziasztok!

March 19, 2014

12 hozzászólás


Kristy86x

A hello mindenki(nek) miért nem jó?


adanila

Üdvözlet mindenkinek! - nagyon helytelen?


Fabrne

Előbb magyarról pont ezt kellett lefordítani angolra. A "helló mindenki" akkor jó volt. Visszafelé miért nem működik?


Arghk83

én is ezt írtam. nálam sem jó, pedig lehet, hogy magyartalan, de akkor is egy rendszeresen használt köszönés.


Szkocsy

Én is kíváncsi lennék, hogy miért nem jó a helló mindenki? Minden nap használom a kifejezést.


Lona08

hello mindenki miért nem jó?


puskaskati

Szerintem az 'Üdvözlök mindenkit!' el kéne fogadnia.


janess73

A "hello all" -nál az üdvözlet mindenkinek jó volt, akkor itt miért nem az???


MiklsBalog1

Kicsit idegesítő, hogy jó válasz esetén ide kell írni, mert nem fogad el mindent...


aptg.gabi

Ide hiába írsz! Itt csak cseverészni lehet. A hiba jelentésnél tudsz változtatni idővel azon, hogy elfogadják a válaszodat, ha az valóban jó.


millera08

szószerint hello mindenki. Ez a sokadik példa az idegtépő idiótaságra. Ez még egy ingyenes programtól is sok.


Mirjam114175

Lehet vogy nem tokeletes ez a program de en szeretem es rengeteget tanulok altala.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.