1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Pij wino!"

"Pij wino!"

Tłumaczenie:Drink wine!

March 19, 2014

14 komentarzy


BootseQ

Nie może być "you", ponieważ te zdanie jest w trybie rozkazującym, a w tym trybie, w języku angielskim, nie dodaje się podmiotu w zdaniu.


MarcinBiel2

Duolingo nie zmusi mnie di picia wina!!!!!!!!!!!!!!!


WiolettaGa2

Jestem twego zdania


sweetowl123

Zapomniałam ,,a''


Maciek218918

No coś nie mogę bo mam 10 lat


Martyna456510

O lel "pij wino" tu dzieci są..


Pan_Dominik

Dlaczego nie może być: "You drink wine!" ?


Mamemke

Bo "you drink wine" to zdanie oznajmujace, a "drink wine" jest jako zdanie rozkazujace


CHDZRDB

Ponieważ to znaczy: Ty pijesz wino.


zuziaq1

O nie xD Duolingo zmusza mnie do picia wina !!!! :oo


angielski122

Dlaczego nie zaakceptowało you drunk wine!?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.