1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ki megy külföldre?"

"Ki megy külföldre?"

Fordítás:Who goes abroad?

March 19, 2014

6 hozzászólás


grrita

Ezt miért nem do-val kérdezzük?


bonnytasz

Van kérdőszó.


vasvariistvan

Azért nem do-val kérdezünk, mert az alanyra (who) kérdezésnél nincs "körülirás".


AgnesBedo

Hmm, én eddig úgy tudtam, hogy csak a go és a home közé nem kell a to.


bsumi

Az "abroad" önmagában, elöljáró nélkül jelenti azt, hogy külföldön vagy külföldre.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.