1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Of course, everything you ne…

"Of course, everything you need."

Çeviri:Tabii ki, neye ihtiyacınız varsa.

March 19, 2014

9 Yorum


alican.dem

Trip atiyo sandim "tabi herseyin sana ihtiyaci var" dedim :)


AhmetERBAS

Tabii ki, ihtiyacınız olan her şey. olmalı.


Kenan959440

Course kelimesinden dolayı mı bu cümle eğitim bölümüne konulmuş dersiniz :))


dastinblac

everything that you need. Selcen hanım acaba that sözcüğü eklenebilirmi.


qwertyali

burda kalıp bi sözcük mü var acaba çünkü bunun çevrilmesi normalde tabi ki her şey ihtiyacın var. olur.


-Raaki

Şart anlamı nasıl çıkıyor.


tesla02

Ya bu cümlede akıl verecek kimse yokmu


lightlord3

Tabi ki neye ihtiyacin varsa


melahat809520

bunun neresi yanlış kendide aynısını yazdı off bıktım bu makineden

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.