1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "However his parents still li…

"However his parents still live there."

Çeviri:Ama onun ebeveynleri hala orada yaşarlar.

March 19, 2014

34 Yorum


HasanSelimGuner

However : bununla birlikte

March 19, 2014

sertanalidikli

her neyse diyebiliyorum bi hata var bi kaç cümledir böyle diyor bu

April 14, 2015

SuleGezmis

Whatever dan bahsediyosun sanirim

April 22, 2015

sertanalidikli

pardon her nasılsa diyecektim tamam o zaman ama'ya uygun teşekkürler

April 26, 2015

HulyaCakka

her nasilsa dedim olmadi

August 13, 2016

BusBG

her halükarda her nasılsa manasınada geliyor aslında pek anlam veremedim bak

May 2, 2014

YunusEmreG19

[however = bununla birlikte] eklensin artık..

December 13, 2014

BusBG

ama onun ebeveynleri yine orada yaşarlar olabilir

May 2, 2014

bahadir35

Her nekadar ebeveyn iki kişiden oluşan Çoğul bir kelime bile olsa, Onun "Ebeveyni" olur. Onların "ebeveynleri" olur. Yani burada Ebeveyni olacak.

May 29, 2014

ozancanakli

Ebeveynleri nedir, bana bir kişi gösterin ya "senin ebeveyinlerin ordamı yaşıyor" diyen. Ailedir o aile. Biz aile deriz parents'a. Anne, baba ailedir. [parents = aile] Fakat onun ebeveynleri hala orada yaşıyorlar. doğru Fakat onun ailesi hala orada yaşıyorlar. yanlış. vay anam vay neler dönmüş serhat ya

Değiştirirseniz iyi olur, değiştirmezseniz de keyfiniz bilir, benim kafam rahat.

December 30, 2015

ZekaiSay

ama onun ailesi hala orada yaşar . neden yanlış

April 11, 2014

AhmetKarak

aile: family

April 29, 2014

BusBG

ama onun ebeveynleri yine orada yaşarlar olabilir

May 2, 2014

kefestatayyus

However sözcüğü "ancak" ile karşılanamaz mı?

May 26, 2014

unicornsumeyye

Ama onun ebeveynleri hâlâ orada yaşarlar

December 28, 2018

yfirat

Ebeveyn zaten çoğul değil mi Türkçe'de.

June 8, 2014

SerapKahraman

"Bununla birlikte" neden olmuyor?

September 16, 2014

gulhanmuslum

however:ancak olarakda kullanılmıyor mu?

October 16, 2014

Sezerlteki

Bu sorudaki However'a lakin demek kimin fikriydi?

October 23, 2014

basdren

"Yinede onun ebeveynleri hala orada yaşıyor" neden olmuyor?

December 5, 2014

taywas

buna rağmen anlamına geliyor however aynı zamanda

March 11, 2015

AliceJK

gel gör ki onun ebeveynleri hala orada yaşarlar bence böyle olmalı

October 7, 2015

Sema546049

however için ama yerine halbuki kullanabiliriz. halbuki onun ebeveynleri hala orada yaşıyor denebilir

November 27, 2015

SalihYlmaz7

Her neyse onun ailesi hala orada yaşıyor dedim

December 16, 2015

ozancanakli

Ebeveynleri nedir, bana bir kişi gösterin ya "senin ebeveyinlerin ordamı yaşıyor" diyen. Ailedir o aile. Biz aile deriz parents'a. Anne, baba ailedir. [parents = aile] Fakat onun ebeveynleri hala orada yaşıyorlar. doğru Fakat onun ailesi hala orada yaşıyorlar. yanlış. vay anam vay neler dönmüş serhat ya

Değiştirirseniz iyi olur, değiştirmezseniz de keyfiniz bilir, benim kafam rahat.

December 30, 2015

ozancanakli

Ebeveynleri nedir, bana bir kişi gösterin ya "senin ebeveyinlerin ordamı yaşıyor" diyen. Ailedir o aile. Biz aile deriz parents'a. Anne, baba ailedir. [parents = aile] Fakat onun ebeveynleri hala orada yaşıyorlar. doğru Fakat onun ailesi hala orada yaşıyorlar. yanlış. vay anam vay neler dönmüş serhat ya

Değiştirirseniz iyi olur, değiştirmezseniz de keyfiniz bilir, benim kafam rahat.

December 30, 2015

ozancanakli

Ebeveynleri nedir, bana bir kişi gösterin ya "senin ebeveyinlerin ordamı yaşıyor" diyen. Ailedir o aile. Biz aile deriz parents'a. Anne, baba ailedir. [parents = aile] Fakat onun ebeveynleri hala orada yaşıyorlar. doğru Fakat onun ailesi hala orada yaşıyorlar. yanlış. vay anam vay neler dönmüş serhat ya

Değiştirirseniz iyi olur, değiştirmezseniz de keyfiniz bilir, benim kafam rahat.

December 30, 2015

ozancanakli

Ebeveynleri nedir, bana bir kişi gösterin ya "senin ebeveyinlerin ordamı yaşıyor" diyen. Ailedir o aile. Biz aile deriz parents'a. Anne, baba ailedir. [parents = aile] Fakat onun ebeveynleri hala orada yaşıyorlar. doğru Fakat onun ailesi hala orada yaşıyorlar. yanlış. vay anam vay neler dönmüş serhat ya

Değiştirirseniz iyi olur, değiştirmezseniz de keyfiniz bilir, benim kafam rahat.

December 30, 2015

jedaaa

however için "yine de" diyebiliriz?

February 21, 2016

Codseus

Ama ???? hani nerde ama ? "Onun ebeveynleri nasıl hala orda yaşarlar " olmuycakmı

April 6, 2016

EzYorulmaz

ailesi diyorum olmuyor saçmalık ötesi

November 13, 2016

AkmCanSude

However'ı sadece "fakat" olarak kabul etmek nasıl bir kafa acaba? :)

February 25, 2019

emreozupek

However için ama demek anlamı çok daraltıyor tam karşılığı 'mamafih'tir

February 14, 2015

AliceJK

mantıklı

October 7, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.