"Howeverhisparentsstilllivethere."

Çeviri:Ama onun ebeveynleri hala orada yaşarlar.

4 yıl önce

30 Yorum


HasanSelimGuner

However : bununla birlikte

4 yıl önce

sertanalidikli

her neyse diyebiliyorum bi hata var bi kaç cümledir böyle diyor bu

3 yıl önce

uleGezmi

Whatever dan bahsediyosun sanirim

3 yıl önce

sertanalidikli

pardon her nasılsa diyecektim tamam o zaman ama'ya uygun teşekkürler

3 yıl önce

HulyaCakka

her nasilsa dedim olmadi

2 yıl önce

BusBG

her halükarda her nasılsa manasınada geliyor aslında pek anlam veremedim bak

4 yıl önce

BusBG

ama onun ebeveynleri yine orada yaşarlar olabilir

4 yıl önce

bahadir35

Her nekadar ebeveyn iki kişiden oluşan Çoğul bir kelime bile olsa, Onun "Ebeveyni" olur. Onların "ebeveynleri" olur. Yani burada Ebeveyni olacak.

4 yıl önce

YunusEmreG19

[however = bununla birlikte] eklensin artık..

3 yıl önce

BusBG

ama onun ebeveynleri yine orada yaşarlar olabilir

4 yıl önce

kefestatayyus

However sözcüğü "ancak" ile karşılanamaz mı?

4 yıl önce

ZekaiSay

ama onun ailesi hala orada yaşar . neden yanlış

4 yıl önce

AhmetKarak

aile: family

4 yıl önce

yfirat

Ebeveyn zaten çoğul değil mi Türkçe'de.

4 yıl önce

SerapKahraman

"Bununla birlikte" neden olmuyor?

4 yıl önce

gulhanmuslum

however:ancak olarakda kullanılmıyor mu?

4 yıl önce

Sezerlteki

Bu sorudaki However'a lakin demek kimin fikriydi?

4 yıl önce

basdren

"Yinede onun ebeveynleri hala orada yaşıyor" neden olmuyor?

4 yıl önce

taywas

buna rağmen anlamına geliyor however aynı zamanda

3 yıl önce

AliceJK

gel gör ki onun ebeveynleri hala orada yaşarlar bence böyle olmalı

3 yıl önce

Sema546049

however için ama yerine halbuki kullanabiliriz. halbuki onun ebeveynleri hala orada yaşıyor denebilir

3 yıl önce

SalihYlmaz7

Her neyse onun ailesi hala orada yaşıyor dedim

2 yıl önce

ozancanakli

Ebeveynleri nedir, bana bir kişi gösterin ya "senin ebeveyinlerin ordamı yaşıyor" diyen. Ailedir o aile. Biz aile deriz parents'a. Anne, baba ailedir. [parents = aile] Fakat onun ebeveynleri hala orada yaşıyorlar. doğru Fakat onun ailesi hala orada yaşıyorlar. yanlış. vay anam vay neler dönmüş serhat ya

Değiştirirseniz iyi olur, değiştirmezseniz de keyfiniz bilir, benim kafam rahat.

2 yıl önce

ozancanakli

Ebeveynleri nedir, bana bir kişi gösterin ya "senin ebeveyinlerin ordamı yaşıyor" diyen. Ailedir o aile. Biz aile deriz parents'a. Anne, baba ailedir. [parents = aile] Fakat onun ebeveynleri hala orada yaşıyorlar. doğru Fakat onun ailesi hala orada yaşıyorlar. yanlış. vay anam vay neler dönmüş serhat ya

Değiştirirseniz iyi olur, değiştirmezseniz de keyfiniz bilir, benim kafam rahat.

2 yıl önce

ozancanakli

Ebeveynleri nedir, bana bir kişi gösterin ya "senin ebeveyinlerin ordamı yaşıyor" diyen. Ailedir o aile. Biz aile deriz parents'a. Anne, baba ailedir. [parents = aile] Fakat onun ebeveynleri hala orada yaşıyorlar. doğru Fakat onun ailesi hala orada yaşıyorlar. yanlış. vay anam vay neler dönmüş serhat ya

Değiştirirseniz iyi olur, değiştirmezseniz de keyfiniz bilir, benim kafam rahat.

2 yıl önce

ozancanakli

Ebeveynleri nedir, bana bir kişi gösterin ya "senin ebeveyinlerin ordamı yaşıyor" diyen. Ailedir o aile. Biz aile deriz parents'a. Anne, baba ailedir. [parents = aile] Fakat onun ebeveynleri hala orada yaşıyorlar. doğru Fakat onun ailesi hala orada yaşıyorlar. yanlış. vay anam vay neler dönmüş serhat ya

Değiştirirseniz iyi olur, değiştirmezseniz de keyfiniz bilir, benim kafam rahat.

2 yıl önce

ozancanakli

Ebeveynleri nedir, bana bir kişi gösterin ya "senin ebeveyinlerin ordamı yaşıyor" diyen. Ailedir o aile. Biz aile deriz parents'a. Anne, baba ailedir. [parents = aile] Fakat onun ebeveynleri hala orada yaşıyorlar. doğru Fakat onun ailesi hala orada yaşıyorlar. yanlış. vay anam vay neler dönmüş serhat ya

Değiştirirseniz iyi olur, değiştirmezseniz de keyfiniz bilir, benim kafam rahat.

2 yıl önce

jedaaa

however için "yine de" diyebiliriz?

2 yıl önce

Codseus

Ama ???? hani nerde ama ? "Onun ebeveynleri nasıl hala orda yaşarlar " olmuycakmı

2 yıl önce

EzYorulmaz

ailesi diyorum olmuyor saçmalık ötesi

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.