1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun bir cekete ihtiyacı var…

"Onun bir cekete ihtiyacı var."

Çeviri:She needs a coat.

March 19, 2014

21 Yorum


emel06

"Her needs a coat" neden olmuyor? Onun dediğine göre her his olması gerekmez mi?


osmanizbat

Her tek basina ozne olamaz. Her book, his car gibi baska bir ogeyi tamlayan olabilir o da bu cumlede olmuyor.


HilalSava

Need neden olmuyor?


aknctn

Geniş zamanda öznel he,she,it ise fiil s takisi alır Hilal hanim. Ama özne I,you,we,they ise almaz. Ornegin; She needs a coat.. I need a coat.. gibi


Ronahi485

He she veya it olunca s takisi geliyir . 1.tekil kisi i you veya we olsaydi needs olmazdi need olurdu


Hiranur771508

Arkadaşlar benimkini kabul etti size yardımcı olabilirim


Hiranur771508

Arkadaşlar he needs a coat kabul ediyo öyle deneyin


cagkan53

"he has need a coat" neden olmaz ?


Selcen_Ozturk

çünkü "to need" zaten "ihtiyacı olmak" demek. "has need" diye bir şey yok


MehmetAlba3

'Need' zaten ihtiyaci olmak yani ihtiyaci var demek Has ile ortaligi bulandirmaya gerek yok


cengiztolu

She neden olmaz burada kadinlar ceket giyemez mi


volkanaayhan

he is needs a coat neden olmuyor?


Xnar

Need zaten bir fiildir (ihtiyacı olmak). İs ise yardımcı fiildir. Geniş zamanda fiil kullanıldığında yardımcı fiil kullanılmaz. ● He eats pizza. Eat fiildir. ● It is a dog. Özneden sonra gelen kelime fiil olmadığı için yardımcı fiil olan is kullanırız.


sercawn

ONUN BİR CEKETE İHTİYACI VAR


fulyayaz

He needs 1 jacket mi ben direk jacket yazdım kabul etmedi


HilalNur12

1 yazdığın için kabul etmemiştir. 1 yerine A demeliydin. Bende jacket yazdım kabul etti


MreyteMystery

His needs a coat Neden kabul edilmedi.... Onun diyor... Ya his ya da her olmalı...O mu yazıyorki he ya da she yazalım...


strange.r

onun diyo, her deyince kabul etmiyor işe bak


AyeTuran5

Ama sadece "he" veya "she" kullanırsak "onun" anlamı katar mı ki?


HanifeNur11

neden yanlış diyor anlamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.