Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun bir cekete ihtiyacı var."

Çeviri:She needs a coat.

4 yıl önce

26 Yorum


emel06

"Her needs a coat" neden olmuyor? Onun dediğine göre her his olması gerekmez mi?

3 yıl önce

osmanizbat

Her tek basina ozne olamaz. Her book, his car gibi baska bir ogeyi tamlayan olabilir o da bu cumlede olmuyor.

3 yıl önce

HilalSava

Need neden olmuyor?

3 yıl önce

HilalSava

Neden needs

3 yıl önce

aknctn

Geniş zamanda öznel he,she,it ise fiil s takisi alır Hilal hanim. Ama özne I,you,we,they ise almaz. Ornegin; She needs a coat.. I need a coat.. gibi

3 yıl önce

Hiranur771508

Arkadaşlar benimkini kabul etti size yardımcı olabilirim

2 yıl önce

Hiranur771508

Arkadaşlar he needs a coat kabul ediyo öyle deneyin

2 yıl önce

_furkan14_

"Her needs have a coat" neden olmaz ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü tamamen yanlış. "onun" olması her kullanılacağı anlamına gelmez: https://www.duolingo.com/comment/2078180

need fiili "ihtiyacı var" için yeterlidir. bu şekilde kullanılıyor.

4 yıl önce

cagkan53

"he has need a coat" neden olmaz ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü "to need" zaten "ihtiyacı olmak" demek. "has need" diye bir şey yok

4 yıl önce

MehmetAlba3

'Need' zaten ihtiyaci olmak yani ihtiyaci var demek Has ile ortaligi bulandirmaya gerek yok

3 yıl önce

cengiztolu

She neden olmaz burada kadinlar ceket giyemez mi

3 yıl önce

volkanaayhan

he is needs a coat neden olmuyor?

3 yıl önce

Xnar
Xnar

Need zaten bir fiildir (ihtiyacı olmak). İs ise yardımcı fiildir. Geniş zamanda fiil kullanıldığında yardımcı fiil kullanılmaz. ● He eats pizza. Eat fiildir. ● It is a dog. Özneden sonra gelen kelime fiil olmadığı için yardımcı fiil olan is kullanırız.

2 yıl önce

sercawn

ONUN BİR CEKETE İHTİYACI VAR

3 yıl önce

fulyayaz

He needs 1 jacket mi ben direk jacket yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

HilalNur12

1 yazdığın için kabul etmemiştir. 1 yerine A demeliydin. Bende jacket yazdım kabul etti

2 yıl önce

MreyteMystery

His needs a coat Neden kabul edilmedi.... Onun diyor... Ya his ya da her olmalı...O mu yazıyorki he ya da she yazalım...

2 yıl önce

strange.r
strange.r

onun diyo, her deyince kabul etmiyor işe bak

2 yıl önce

AyeTuran5

Ama sadece "he" veya "she" kullanırsak "onun" anlamı katar mı ki?

2 yıl önce

Hiranur771508

Benimle arkadaş olan "cevap vere tıklayıp ben" yazsın

2 yıl önce

HanifeNur11

neden yanlış diyor anlamadım

2 yıl önce

eyda883809

She/He yaptım ve yanlış kabul etti

1 yıl önce

OrhunSevin

Sırf kontrol etmek için "needs" yerine "requires" yazdım ve yanlış kabul etti. Hazırlayan kişiler lütfen ingilizcede de eş ve yakın anlamlar olduğunu unutmayalım.

1 yıl önce

betl922448

she needs a coat yazdım kabul emedı a yerıne one dıyo haksızlık

1 yıl önce