"Onun bir cekete ihtiyacı var."

Çeviri:She needs a coat.

March 19, 2014

26 Yorum


emel06

"Her needs a coat" neden olmuyor? Onun dediğine göre her his olması gerekmez mi?

February 24, 2015

osmanizbat

Her tek basina ozne olamaz. Her book, his car gibi baska bir ogeyi tamlayan olabilir o da bu cumlede olmuyor.

September 15, 2015

HilalSava

Need neden olmuyor?

September 1, 2015

HilalSava

Neden needs

September 1, 2015

aknctn

Geniş zamanda öznel he,she,it ise fiil s takisi alır Hilal hanim. Ama özne I,you,we,they ise almaz. Ornegin; She needs a coat.. I need a coat.. gibi

September 11, 2015

Hiranur771508

Arkadaşlar benimkini kabul etti size yardımcı olabilirim

June 8, 2016

Hiranur771508

Arkadaşlar he needs a coat kabul ediyo öyle deneyin

June 8, 2016

_furkan14_

"Her needs have a coat" neden olmaz ?

March 19, 2014

Selcen_Ozturk

çünkü tamamen yanlış. "onun" olması her kullanılacağı anlamına gelmez: https://www.duolingo.com/comment/2078180

need fiili "ihtiyacı var" için yeterlidir. bu şekilde kullanılıyor.

March 19, 2014

cagkan53

"he has need a coat" neden olmaz ?

August 14, 2014

Selcen_Ozturk

çünkü "to need" zaten "ihtiyacı olmak" demek. "has need" diye bir şey yok

August 24, 2014

MehmetAlba3

'Need' zaten ihtiyaci olmak yani ihtiyaci var demek Has ile ortaligi bulandirmaya gerek yok

September 5, 2015

cengiztolu

She neden olmaz burada kadinlar ceket giyemez mi

April 2, 2015

volkanaayhan

he is needs a coat neden olmuyor?

July 26, 2015

Xnar

Need zaten bir fiildir (ihtiyacı olmak). İs ise yardımcı fiildir. Geniş zamanda fiil kullanıldığında yardımcı fiil kullanılmaz. ● He eats pizza. Eat fiildir. ● It is a dog. Özneden sonra gelen kelime fiil olmadığı için yardımcı fiil olan is kullanırız.

February 5, 2016

sercawn

ONUN BİR CEKETE İHTİYACI VAR

September 13, 2015

fulyayaz

He needs 1 jacket mi ben direk jacket yazdım kabul etmedi

October 11, 2015

HilalNur12

1 yazdığın için kabul etmemiştir. 1 yerine A demeliydin. Bende jacket yazdım kabul etti

April 28, 2016

MreyteMystery

His needs a coat Neden kabul edilmedi.... Onun diyor... Ya his ya da her olmalı...O mu yazıyorki he ya da she yazalım...

January 10, 2016

strange.r

onun diyo, her deyince kabul etmiyor işe bak

March 3, 2016

AyeTuran5

Ama sadece "he" veya "she" kullanırsak "onun" anlamı katar mı ki?

April 25, 2016

Hiranur771508

Benimle arkadaş olan "cevap vere tıklayıp ben" yazsın

June 8, 2016

HanifeNur11

neden yanlış diyor anlamadım

October 14, 2016

eyda883809

She/He yaptım ve yanlış kabul etti

October 23, 2016

OrhunSevin

Sırf kontrol etmek için "needs" yerine "requires" yazdım ve yanlış kabul etti. Hazırlayan kişiler lütfen ingilizcede de eş ve yakın anlamlar olduğunu unutmayalım.

March 5, 2017

betl922448

she needs a coat yazdım kabul emedı a yerıne one dıyo haksızlık

July 21, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.