"Szivacs van az asztalon."

Fordítás:A sponge is on the table.

4 éve

16 hozzászólás


Adam1978
Adam1978
Mod

Azért kell angolul "a" névelő a "sponge" elé, mert számszerű (megszámlálható) főnév, és ezek (egyes számban) nem állhatnak névelő nélkül. Valami mindig kell eléjük, minimum egy "a(n)". Többes számban már lehetnek névelő nélkül, és a nem számszerű (megszámlálhatatlan) főnevek egyes számban is állhatnak névelő nélkül.

11 hónapja

BernadettH1

Nem mindegy,hogy "in the table", vagy" on the table"?

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Nem.

in = -ban, -ben
on = -on, -en, -ön

4 éve

hannam1098

Talán úgy tudod legegyszerűbben megjegyezni mikor "in" vagy "on", ha pl. beletudod tenni, vagy bemégy valamibe, akkor "in"...ha ráteszed, rajta vagy, akkor "on".....de előfordul olyan is is, hogy bele is és rá is tudod tenni, akkor mindegy...bocsi ha dedós, de én így jegyeztem meg

3 éve

BernadettH1

Igen,csak elöbb is volt olyan feladvány,ahol valamiben volt a fordítandó,én "in"t írtam,de kiírta,hogy nem jó,és az "on" volt a jó.

4 éve

Mierella

Haha...köszönöm SpongyaBob :DD

4 éve

Balna1988
Balna1988

itt miért kell kitenni az "a"-t a sponge elé?

4 éve

loori1
loori1

Nem egy szivacs,nem a szivacs hanem ált. szivacs van az asztalon -akkor minek az 'a'??????

4 éve

loori1
loori1

Desk v table nem mindegy???????

4 éve

Rvinger

ja nekem is ez volt a hiba, pedig az előző mondatnál meg a sima asztalnál jó volt a desk is , wtf ??

3 éve

hannam1098

Az angol (britt) a "desk" szót az íróasztalra, a konyhapultra, és a kocsma pultra használja, ...a "table" a sima étkező asztal...a "coffee table" a dohányzó asztal....

3 éve

Rvinger

Igen csak az elzőnél meg jó volt neki úgy, valamint a pictogram szerint ez Amerikai angol legalább is a zászló miatt gondolom hogy az :)

3 éve

taschler0903

A desk miért nem jó?

4 éve

ronaldocr923

desk íróasztalt jelent

3 éve

hannam1098

Szeretnék én is egy használható és megjegyezhető tippet, mikor kell "A" vagy "The" használni a mondat elején....bár a mondat közire sem ártana.....köszönöm.

3 éve

Rvinger

az "A" mint "A car vagy An apple ,az kb ennyit tesz hogy egy autó / egy alma , a The car és a the apple viszont , az autó, az alma .

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.