Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim erkek kardeşim benim iki katım kadar yer."

Çeviri:My brother eats twice as much as me.

4 yıl önce

21 Yorum


DenizKama

Burada asıl merak ettiğim şey şu:Twice kelimesi; 2kere,2kez,2defa anlamı dışında bir manaya sahip değil. Bu cümlede ise Twice'a 2KAT manası verildiğini görüyoruz. Bu cümlemiz için İngilizcede MİSİL anlamını veren başka bir kelime var mı? Varsa bu kelime kullanılsa daha iyi olmaz mı? Benim bildiğim Tİme(s) kelimesi bu manayı karşılıyor. O halde neden Time(s) değil de Twice?

2 yıl önce

Kadir515961

Burada asil merak edilen erkek kardesi insanmi

1 yıl önce

Baver3421

As much as kalıp mı? Anlamı ne?

2 yıl önce

Abdullahzd464320

Zor

11 ay önce

historyboy2

zor soruydu

6 ay önce

ermantorun

double kullanarak bir cümle yapılabilir mi? yapılırsa doğru şekli nasıldır?

4 yıl önce

punctdan

Aynen, cevabını ben de merak ediyorum.

4 yıl önce

xGrandMasterx

"My brother eats as much as twice me" neden yanlış?

4 yıl önce

mssoylu

örnekler şu şekilde verilmiş başka sitelerde.

He makes just as much money as me. O neredeyse benim kadar para kazanıyor.

Veli has twice as much money as Mehmet. Veli'nin, Mehmetin iki katı kadar çok parası var.

4 yıl önce

alicnakbs

Zarflar fiili niteler fiilden sonra gelir

2 yıl önce

EsraSah1

Mine benimki anlamında kullanılmaktadır.

3 yıl önce

flegmatik1

Burada bir aitlik yok ama. Mine zamirdir burada zamir degil yani. Benim iki katım kadar derken bir sahiplikten söz etmemis. Ozne gibi kullanilmis

2 yıl önce

lknur989586

Bu tarz my lı cümlelerde çeviride ayrıca benim kullanılması çok gereksiz bence erkek kardeşim deyince benim anlamı zaten çıkıyor ayrıca yazılması anlatım bozukluğu gibi geliyor

2 yıl önce

Dilara581778

Ben ce mantikli

2 yıl önce

BeyzaKYCN

Ben anşamadım anlatırmısınız

5 ay önce

erdem.gelegen

As much as yerine until veya from kullanılabilir mi ?

4 yıl önce

bacio_
bacio_

kullanılamaz. as much as miktar belirten 'kadar' anlamında. until zaman için, from hem zaman hem de -den, -dan ifadeleri için kullanılır. herbiri çok farklı anlamlardalar.

4 yıl önce

a.dogru

Bu kadar iyi ingilizce icin ne yapmamiz gerekiyor .. cok calismak biliyorum ama onun haricinde ?

3 yıl önce

qweasd38

"my brother eats twice of mine" olabilir miydi ?

4 yıl önce

ReuSebo

My brother eats double more than me. . Neden yanlış?

4 yıl önce

EsraSah1

Eylemler için twice kullanılır. Double + isim olur.

3 yıl önce