Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich laufe die Treppe hoch."

Çeviri:Ben merdivenlerden yukarı çıkıyorum.

1 yıl önce

4 Yorum


GhostAlexMercer

idiomatik bir çeviri olarak çıkıyorum denmiş, anladım, ama "merdivenlerden yukarı koşuyorum-koşarım" yanlış mıdır?

8 ay önce

demre1995

laufe koşmak değil mi? "ben merdivenlerden yukarı cıkıyorum" tercümesi doğru mu?

1 yıl önce

zeyx2
zeyx2

bence de hata var.laufen in tam karsiligi yürümek kosmak icin daha cok rennen kullanilir , ben yürüyorum dedim olmadi

1 yıl önce

humetin

Merdivenden yukarı çıkıyorum. Das Verb ist "HOCHLAUFEN" = nach oben laufen; hinauflaufen

3 ay önce