"She is only seventeen."

Çeviri:O sadece on yedi yaşında.

4 yıl önce

32 Yorum


mgvn
mgvn

yaşında kelimesini karşılayan bir ingilizce kelime olmamasına rağmen sanırım cümleyi anlamlandırmak amacıyla çeviri de kullanıyoruz. years old cümle sonunda olması gerekir diye düşünüyorum ? özne mi bu anlamı katıyor acaba ?

4 yıl önce

umitkutlar

katılıyorum başka bir yerde karşımıza çıksa yaş anlamını çıkaramayız.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"years old" eklenebilir, eklenmese de anlam pek değişmez, bu cümlede yaştan bahsedildiğini zaten anlıyoruz.

4 yıl önce

erzist

O sadece 17 cümlesinden farklı manalar çıkarılamaz mı? Diyaloglu konuşmalarda size hak veririm ama bu yalnız bir cümle ve anlatılmak istenen açıkça ifade edilmeli

3 yıl önce

zeynepsevim06

Bu soruda years ile ilgili bir şeyden söz etmiyor sadece o sadrce on yedi yazarsanda kabul eder . Evet bu cümlede yaştan bahsediyoruz ancak dedigim gibi benimki de olur .

2 yıl önce

mknlr

Daha on yedi, on yedi, on yedi..

3 yıl önce

atilla.ded

Sadece yerine hataen "sedece"yazdım diye tüh diyor. Hassaslaştı. .

3 yıl önce

umitbaycan
<h1>erdaleren</h1>
3 yıl önce

okumus1

Öff bu ne biçim telaffuz "is" kelimesi "has" gibi çıkıyor.

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

yok

2 yıl önce

kmrc3744

O henüz 17 yaşında yazdım neden kabul etmedi

3 yıl önce

TheProStudent

Rakamla yazınca kabul etmiyor.

3 yıl önce

kmrc3744

henüzü kabul etmedi. yani henüzün altını çizmiş. yoksa rakama bir itirazı yok.

3 yıl önce

TheProStudent

Öyleyse rapor edebilirsiniz, sisteme kaydetmemişlerdir. Önceden rakamla yazınca kabul etmiyordu.

3 yıl önce

PME20

Çünkü on yedi diye yazmadın 17 diye yazdın

3 ay önce

yedincifirat

henüz 17 yaşında

ile

daha 17 yaşında

arasında ki farkı söyler misiniz ? ikiside tamamiyle karşılamıyor mu sizce ?

2 yıl önce

KomutanLOGAR69

O sadece 17 be :)

3 yıl önce

emreUUU
emreUUU

"O yalnız onyedi yaşında." dogru olmalıydı

2 yıl önce

Neslihan799118

"O sadece onyedi " yi bile kabul etmedi. Bazen saçmalıyor.

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"O sadece onyedi " hem doğru hem doğal mu? Ana dilim Türkçe değil ama yazım denetleyicisiyim gore yanlış.

2 yıl önce

TheProStudent

It is neither correct nor natural in Turkish. Numbers are spelled separately, such as "on yedi", unlike in English. Also, a grammatically correct Turkish sentence explicitly shows that "age" is what is meant by the number, keeping the word "yaşında".

2 yıl önce

Yazaredip

Yok bu iş yürümez! "O sadece on yedisindedir." neden yanlış, anlamıyorum. Doğrusu: "O sadece on yedi"ye göre nasıl yanlış!!!??? Hayır! kesinlikle!

2 yıl önce

sukupakizi

Aklima Teomancigim geldi.. "Daha 17,17,17,17'ymis.."

1 yıl önce

erkandoan9

Daha 17 :)

1 yıl önce

YlmazEmre

Daha on yedi, on yedi, on yedi, on yediymiş..

1 yıl önce

MertKaan677295

Yalnız yazdım kabul etmedi. İlla yalnızca demeliymişim. Farkı ne onu anlayamadım. Hayır sen oraya yaş ila ilgili bişey yazma biz birşey demeyek biz yalnızca yerine yalnız yazdık mı kabul etme olacak iş mi?

1 yıl önce

Halis49101

B

1 yıl önce

KadirGta

The pool problem

7 ay önce

Crystal.man

O henüz on yedili Olur yazabilirsin

7 ay önce

Hayl-et

Teoman da bu şekilde söylüyor.

6 ay önce

Ahmet99965

o sadece on yedi diye düşünüyorun yaş olan kalıp yok?

2 ay önce

berk134816

winger (:

1 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.