1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is only seventeen."

"She is only seventeen."

Çeviri:O sadece on yedi yaşında.

March 19, 2014

34 Yorum

Konu önem sırasına göre

mgvn

yaşında kelimesini karşılayan bir ingilizce kelime olmamasına rağmen sanırım cümleyi anlamlandırmak amacıyla çeviri de kullanıyoruz. years old cümle sonunda olması gerekir diye düşünüyorum ? özne mi bu anlamı katıyor acaba ?

March 19, 2014

umitkutlar

katılıyorum başka bir yerde karşımıza çıksa yaş anlamını çıkaramayız.

August 6, 2015

Selcen_Ozturk

"years old" eklenebilir, eklenmese de anlam pek değişmez, bu cümlede yaştan bahsedildiğini zaten anlıyoruz.

March 19, 2014

erzist

O sadece 17 cümlesinden farklı manalar çıkarılamaz mı? Diyaloglu konuşmalarda size hak veririm ama bu yalnız bir cümle ve anlatılmak istenen açıkça ifade edilmeli

May 14, 2015

zeynepsevim06

Bu soruda years ile ilgili bir şeyden söz etmiyor sadece o sadrce on yedi yazarsanda kabul eder . Evet bu cümlede yaştan bahsediyoruz ancak dedigim gibi benimki de olur .

June 23, 2016

Tuana331585

Ayn

March 12, 2019

mknlr

Daha on yedi, on yedi, on yedi..

February 13, 2015

atilla.ded

Sadece yerine hataen "sedece"yazdım diye tüh diyor. Hassaslaştı. .

December 5, 2014

umitbaycan
<h1>erdaleren</h1>
December 29, 2014

okumus1

Öff bu ne biçim telaffuz "is" kelimesi "has" gibi çıkıyor.

April 3, 2015

jzlcdh

yok

October 25, 2015

yedincifirat

henüz 17 yaşında

ile

daha 17 yaşında

arasında ki farkı söyler misiniz ? ikiside tamamiyle karşılamıyor mu sizce ?

June 29, 2016

ebulkerem

O henüz 17 yaşında yazdım neden kabul etmedi

July 9, 2015

TheProStudent

Rakamla yazınca kabul etmiyor.

July 9, 2015

ebulkerem

henüzü kabul etmedi. yani henüzün altını çizmiş. yoksa rakama bir itirazı yok.

July 9, 2015

TheProStudent

Öyleyse rapor edebilirsiniz, sisteme kaydetmemişlerdir. Önceden rakamla yazınca kabul etmiyordu.

July 9, 2015

PME20

Çünkü on yedi diye yazmadın 17 diye yazdın

July 3, 2018

EmreKan1

"henüz" nereden çıktı?

July 14, 2019

emreUUU

"O yalnız onyedi yaşında." dogru olmalıydı

October 24, 2015

Neslihan799118

"O sadece onyedi " yi bile kabul etmedi. Bazen saçmalıyor.

January 9, 2016

jzlcdh

"O sadece onyedi " hem doğru hem doğal mu? Ana dilim Türkçe değil ama yazım denetleyicisiyim gore yanlış.

January 9, 2016

TheProStudent

It is neither correct nor natural in Turkish. Numbers are spelled separately, such as "on yedi", unlike in English. Also, a grammatically correct Turkish sentence explicitly shows that "age" is what is meant by the number, keeping the word "yaşında".

January 9, 2016

Yazaredip

Yok bu iş yürümez! "O sadece on yedisindedir." neden yanlış, anlamıyorum. Doğrusu: "O sadece on yedi"ye göre nasıl yanlış!!!??? Hayır! kesinlikle!

September 14, 2016

sukupakizi

Aklima Teomancigim geldi.. "Daha 17,17,17,17'ymis.."

November 16, 2016

erkandoan9

Daha 17 :)

December 21, 2016

YlmazEmre

Daha on yedi, on yedi, on yedi, on yediymiş..

January 9, 2017

MertKaan677295

Yalnız yazdım kabul etmedi. İlla yalnızca demeliymişim. Farkı ne onu anlayamadım. Hayır sen oraya yaş ila ilgili bişey yazma biz birşey demeyek biz yalnızca yerine yalnız yazdık mı kabul etme olacak iş mi?

February 23, 2017

Halis49101

B

June 30, 2017

KadirGta

The pool problem

February 23, 2018

Crystal.man

O henüz on yedili Olur yazabilirsin

March 10, 2018

Hayl-et

Teoman da bu şekilde söylüyor.

March 26, 2018

Ahmet99965

o sadece on yedi diye düşünüyorun yaş olan kalıp yok?

July 28, 2018

berk134816

winger (:

October 13, 2018

yasin32.17

Cumle mantıgini kavradiktan sonra anliyosun . years old olmasada oluyor

November 18, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.