1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is only seventeen."

"She is only seventeen."

Çeviri:O sadece on yedi yaşında.

March 19, 2014

40 Yorum


mgvn

yaşında kelimesini karşılayan bir ingilizce kelime olmamasına rağmen sanırım cümleyi anlamlandırmak amacıyla çeviri de kullanıyoruz. years old cümle sonunda olması gerekir diye düşünüyorum ? özne mi bu anlamı katıyor acaba ?


umitkutlar

katılıyorum başka bir yerde karşımıza çıksa yaş anlamını çıkaramayız.


Selcen_Ozturk

"years old" eklenebilir, eklenmese de anlam pek değişmez, bu cümlede yaştan bahsedildiğini zaten anlıyoruz.


erzist

O sadece 17 cümlesinden farklı manalar çıkarılamaz mı? Diyaloglu konuşmalarda size hak veririm ama bu yalnız bir cümle ve anlatılmak istenen açıkça ifade edilmeli


yalcinbicer

Tabiki çıkarılır (she is only 38) dersek, ayakkabı numarası anlamına da gelebilir


zeynepsevim06

Bu soruda years ile ilgili bir şeyden söz etmiyor sadece o sadrce on yedi yazarsanda kabul eder . Evet bu cümlede yaştan bahsediyoruz ancak dedigim gibi benimki de olur .


mknlr

Daha on yedi, on yedi, on yedi..


atilla.ded

Sadece yerine hataen "sedece"yazdım diye tüh diyor. Hassaslaştı. .


ahmethulusikmrc

O henüz 17 yaşında yazdım neden kabul etmedi


TheProStudent

Rakamla yazınca kabul etmiyor.


ahmethulusikmrc

henüzü kabul etmedi. yani henüzün altını çizmiş. yoksa rakama bir itirazı yok.


TheProStudent

Öyleyse rapor edebilirsiniz, sisteme kaydetmemişlerdir. Önceden rakamla yazınca kabul etmiyordu.


PME20

Çünkü on yedi diye yazmadın 17 diye yazdın


KandemirEmre

"henüz" nereden çıktı?


emreUUU

"O yalnız onyedi yaşında." dogru olmalıydı


yedincifirat

henüz 17 yaşında

ile

daha 17 yaşında

arasında ki farkı söyler misiniz ? ikiside tamamiyle karşılamıyor mu sizce ?


Blas_de_Lezo00

ABBA Dancing Queen https://www.youtube.com/watch?v=xFrGuyw1V8s "see that girl... young and sweet, only seventeen"


ismailmert07

"O" derken insan olduğunu biliyoruz. İnsan da sayı olamayacağı için, yaşını yazıyoruz.


umitbaycan
<h1>erdaleren</h1>

okumus1

Öff bu ne biçim telaffuz "is" kelimesi "has" gibi çıkıyor.


Yazaredip

Yok bu iş yürümez! "O sadece on yedisindedir." neden yanlış, anlamıyorum. Doğrusu: "O sadece on yedi"ye göre nasıl yanlış!!!??? Hayır! kesinlikle!


YlmazEmre

Daha on yedi, on yedi, on yedi, on yediymiş..


MertKaan677295

Yalnız yazdım kabul etmedi. İlla yalnızca demeliymişim. Farkı ne onu anlayamadım. Hayır sen oraya yaş ila ilgili bişey yazma biz birşey demeyek biz yalnızca yerine yalnız yazdık mı kabul etme olacak iş mi?


Crystal.man

O henüz on yedili Olur yazabilirsin


Hayl-et

Teoman da bu şekilde söylüyor.


Ahmet99965

o sadece on yedi diye düşünüyorun yaş olan kalıp yok?


yasin32.17

Cumle mantıgini kavradiktan sonra anliyosun . years old olmasada oluyor


Bra231834

Daha 17 17 yazdim kabul etmedi? Teoman yetis


GlsmKara5

O 17 yaşında ile O sadece 17 yaşında da ne fark var ki?


YaWuZ

Sanırım bir kişiyi nitelerken yani o kişinin herkes tarafından bilindiği için cümle sonuna years old eklenmedi.


bsrgkdgn

"O sadece 17" cevap bu olmali


turan510389

"O yalnız on yedi yasinda" nasil kabul edilmez ki.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.