1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ne zaman istersen peynir ye."

"Ne zaman istersen peynir ye."

Çeviri:Eat cheese whenever you want.

March 19, 2014

54 Yorum

Konu önem sırasına göre

furkanaydin32

You eat cheese when you want yazdim ama yanlış dedi sebebini birj acilayabilir mi

February 11, 2015

YESUGAR

When you want, eat cheese dedim kabul etti ^-^

November 10, 2015

Yoru26

when yerine whenever kullanmak gerekiyor . Whenever'ın her zaman gibi bir anlamı daha var ama when'in öyle bi anlamı yok . Yani istediğin zaman (istediğin her zaman) peynir yiyebilirsin derken when kullanmak yanlış olur.

November 29, 2016

denizgurkan

Ben de öyle dedim ama yazı diline ait bir yanlisi var sanirim. Türkçe deki gereksiz sözcük kullanımı gibi. Ama cümle yanlis olmamalı.

May 28, 2015

MustafaYld745709

You yazmasaydın olurdu,

March 4, 2015

alifk45

Super bir ornek

June 24, 2014

jzlcdh

"Ne zaman istersen sebze ye." daha sağlıklı olacak. ("would be" nasıl deriz unuttum)

February 11, 2016

cagomi

güzel örnek :)

September 22, 2014

mzlmoruc

Ben bu "the" olayını hala tam çözemedim başta "eat cheese" yazdm ama sonra icime bi kurt düştü bende "Eat the cheese" yazdm ve malumunuz yanlis olduğu icin burdaym sebebini söyleyebilecek var mi ?

November 6, 2014

kkaattrree

Eger belli bir peyniri isaret ediyosa the olur ve -i- anlamini katar yani peyniri ye olur ama gelisiguzel herhangi bir peynirse a/an olur ve anlam peynir ye olur peynir sayilamayan oldugu icin a/an konulmamis sanirim boyle :)

November 21, 2014

Esenkaya20

The koyarsan peyniri olur yani yenilecek olan peyniri belirtmiş olursun ama belirli bir peynir olmadığı için the koyamazsın

July 19, 2018

MustafaYld745709

Eat the cheese peyniri ye (yani o peyniri sen biliyorsun ,bilinen belli ...) Eat cheese peynir ye

March 4, 2015

kenaniler

" whenever you 'like' eat pasta " sistem bu cümleyi : "ne zaman istersen makarna ye. " olarak kabul ediyor fakat niçin bu cümlede "want" istiyor ? "Whenever you 'want' eat cheese "

January 20, 2015

superhero26

Whenever you want to eat cheese. Neden to geliyor. You olması gerekmezmi

February 16, 2015

Busra4835

Want tan sonra fiil geldiği için araya to koyduk

March 30, 2015

furk

you koyarım kabul etmez başka zaman koymasam kabul etmez anlamadım bu işi

March 19, 2014

Selcen_Ozturk

emir cümlesi olması için (ye!), başında özne (you) olmaması gerekir. koyduğun zaman geniş zaman olur (yersin)

March 19, 2014

furk

teşekürler yorumun için

March 21, 2014

vollkkan

Tşk.

October 29, 2014

ekrem42

Peki ye yerine yesin demis olsaydik you yerine he she koyabilirmiydik

November 18, 2014

ENESAKPINA

" Whenever you come " ne zaman gelirsin anlamina gelirmi.tş.

July 5, 2014

C0S4R

soru cümlesinde whenever olmaz. İkincisi soru cümlesi olduğu için do/does da kullanılmalı

January 13, 2015

Turker90

"if" de denilmesi gerekmiyor mu?

August 12, 2014

C0S4R

if eğer anlamı katar o yüzden burda kullanılamaz

January 13, 2015

LalaPnk

Whatever neden degil

September 27, 2014

C0S4R

whatever herneyse anlamına geliyor

January 13, 2015

Mertozmn

Eat cheese whenever you want. Bu cümlede whenever yerine sadece when kullansaydık anlam değişirmiydi? Sadece merak :)

September 27, 2014

C0S4R

değişmezdi

January 13, 2015

CihanDurdu

When you want eat cheese. Doğru bir kullanılm mıdır?

December 17, 2014

Bedri95

You eat cheese whenever you want yazdım başta you neden kullanılmıyor

February 10, 2015

husonet

Want ın yanında neden to geliyor

March 22, 2015

sanalkurs

You eat cheese when you want . buradaki hata nedir ?

March 23, 2015

mustix619

You eat cheese whenever you want olmadi neden?

March 27, 2015

tarkansimsek60

Whatever ayni anlama gelmezmi

April 26, 2015

SuRioN-FuRy

Bu cümlede her ne zaman istersen peynir ye demek istemiyor mu ? , whenever yerine sadece when yazılmasi gerekli değilmi arkadaslar ?

June 24, 2015

bordobr

başında niye ''you'' omuyor aga

October 29, 2015

sla171679

Yalnış çıktı e zaten ben peynir sevmiyorum

November 2, 2015

ufukgenctu

When if you want. Eat cheese. Neden olmaz? Sonuç olarak aynı anlama gelmiyior mu?

December 3, 2015

Neva_Beril

"Whenever you want eat cheese" yazdım kabul etti sizce cümle doğru mudur

March 2, 2016

jzlcdh

Doğru ama nadir. Hem de sağlıksız!

March 3, 2016

berkaysker

You eat cheese when you want dedim yanlis diyor

July 18, 2016

jzlcdh

Evet yanlış çünkü "You eat cheese when you want" iki anlama olabilir yani hem "Ne zaman istersen peynir ye." hem de " "Ne zaman istersen peynir yiyorsun".

"Ne zaman istersen peynir ye." sadece bir tane anlama var- doğru mu?

July 19, 2016

ErturulAks3

You eat cheese whennever you want yazdim you yu kaldirdi neden acaba

November 6, 2016

fabulousdream

eat chese anytime da olması gerek

January 27, 2017

Mustafa530474

You eat chesee whenever you want neden kabul edilmiyor

June 2, 2017

gizem248959

Ćünkü sen şöyle demiş olursun sen yemek ne zaman sen istersen demiş olusun

November 13, 2017

seva760188

Cümle sıralamasında hep yata oluyor nasil ayirt ede bilirim

December 25, 2017

YusufGlero2

İf gelmesi gerekmiyor muydu

August 25, 2018

Betl244039

You eats cheese whenever you want dedim yanlış dedi çok saçmq

September 18, 2018

Gktu464024

whenever neye göre başa geliyor burda?

October 10, 2018

fuad850632

You eat cheese yazdim neden dogru olmadi

October 31, 2018

MehmetEmra7

"You eat cheese whenever you want" neden doğru değil?

July 23, 2019

HaydarBAHADIR

You eat cheese whenever you want bunu neyi yanlış anlamadım

August 13, 2019

Tuana596016

"İstediğin zaman peynir ye" de olur mu

October 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.