1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ne zaman istersen peynir ye."

"Ne zaman istersen peynir ye."

Çeviri:Eat cheese whenever you want.

March 19, 2014

56 Yorum


furkanaydin32

You eat cheese when you want yazdim ama yanlış dedi sebebini birj acilayabilir mi


catskiII

when yerine whenever kullanmak gerekiyor . Whenever'ın her zaman gibi bir anlamı daha var ama when'in öyle bi anlamı yok . Yani istediğin zaman (istediğin her zaman) peynir yiyebilirsin derken when kullanmak yanlış olur.


YESUGAR

When you want, eat cheese dedim kabul etti ^-^


denizgurkan

Ben de öyle dedim ama yazı diline ait bir yanlisi var sanirim. Türkçe deki gereksiz sözcük kullanımı gibi. Ama cümle yanlis olmamalı.


FatmaDokuz

Emir cümlelerinde fiil başta olur eat cheese whenever you want


mzlmoruc

Ben bu "the" olayını hala tam çözemedim başta "eat cheese" yazdm ama sonra icime bi kurt düştü bende "Eat the cheese" yazdm ve malumunuz yanlis olduğu icin burdaym sebebini söyleyebilecek var mi ?


kkaattrree

Eger belli bir peyniri isaret ediyosa the olur ve -i- anlamini katar yani peyniri ye olur ama gelisiguzel herhangi bir peynirse a/an olur ve anlam peynir ye olur peynir sayilamayan oldugu icin a/an konulmamis sanirim boyle :)


MustafaYld745709

Eat the cheese peyniri ye (yani o peyniri sen biliyorsun ,bilinen belli ...) Eat cheese peynir ye


Esenkaya20

The koyarsan peyniri olur yani yenilecek olan peyniri belirtmiş olursun ama belirli bir peynir olmadığı için the koyamazsın


uur958628

Cheese peynir, the cheese peyniri oluyor


Bety_Asly

"Eat the cheese whenever you want." Bu cümleyi kullanırsak "ne zaman istersen peyniri ye" yada "peyniri ne zaman istersen ye" cümlesini elde ederiz. Yani the koyduğumuzda -i ekini getirmiş oluruz. Bu nedenle the kullanamayız.


kenaniler

" whenever you 'like' eat pasta " sistem bu cümleyi : "ne zaman istersen makarna ye. " olarak kabul ediyor fakat niçin bu cümlede "want" istiyor ? "Whenever you 'want' eat cheese "


cagomi

güzel örnek :)


superhero26

Whenever you want to eat cheese. Neden to geliyor. You olması gerekmezmi


Busra4835

Want tan sonra fiil geldiği için araya to koyduk


furk

you koyarım kabul etmez başka zaman koymasam kabul etmez anlamadım bu işi


Selcen_Ozturk

emir cümlesi olması için (ye!), başında özne (you) olmaması gerekir. koyduğun zaman geniş zaman olur (yersin)


furk

teşekürler yorumun için


ekrem42

Peki ye yerine yesin demis olsaydik you yerine he she koyabilirmiydik


Neva_Beril

"Whenever you want eat cheese" yazdım kabul etti sizce cümle doğru mudur


jzlcdh

Doğru ama nadir. Hem de sağlıksız!


MehmetEmra7

"You eat cheese whenever you want" neden doğru değil?


NiyaziENOL

"You eat cheese whenever you want" yazdim ama kabul edilmedi yanlis olan ne yardim eder misiniz


iremhalilo1

You eat cheese whenever You want yazdım kabul etmedi niçin?


Onoo852871

You eat cheese whenever you want kabul etmiyor


suueedaa

you eat cheese whenever you want yazdım kabul etmedi doğru değil mi ?


ufukgencturkoglu

When if you want. Eat cheese. Neden olmaz? Sonuç olarak aynı anlama gelmiyior mu?


berkaysker

You eat cheese when you want dedim yanlis diyor


jzlcdh

Evet yanlış çünkü "You eat cheese when you want" iki anlama olabilir yani hem "Ne zaman istersen peynir ye." hem de " "Ne zaman istersen peynir yiyorsun".

"Ne zaman istersen peynir ye." sadece bir tane anlama var- doğru mu?


ErturulAks3

You eat cheese whennever you want yazdim you yu kaldirdi neden acaba


Mustafa530474

You eat chesee whenever you want neden kabul edilmiyor


gizem248959

Ćünkü sen şöyle demiş olursun sen yemek ne zaman sen istersen demiş olusun


seva760188

Cümle sıralamasında hep yata oluyor nasil ayirt ede bilirim


YusufGlero2

İf gelmesi gerekmiyor muydu


Betl244039

You eats cheese whenever you want dedim yanlış dedi çok saçmq


Gktu464024

whenever neye göre başa geliyor burda?


fuad850632

You eat cheese yazdim neden dogru olmadi


HaydarBAHADIR

You eat cheese whenever you want bunu neyi yanlış anlamadım


NiyaziENOL

Abi 19000 kusur puana cikmissin ingilizcede sence burdan devam edeyim mi tecrubenden dolayi sana sorayim dedim buyuk bir katkisi oluyor mu uygulamanin


Tuana596016

"İstediğin zaman peynir ye" de olur mu


jiro746877

Bazen uygulamaya girdiğimde bazı sorular kendiliğinden cevaplanmış olduğunu gördüm nedeni ne acaba?


minsungskz

You olsa ne olur olmasa ne olur anlamıyorum


kadriye372953

İngilizce konusabilmek icin arkadaslarla nasil konusmaliyiz bu programdan sadece yaxisarak mi telafuz nasil varmi bu bolumde


Hafsa526

Bu 'İstediğin zaman peynir ye.' demek. 'Whenever if you want eat cheese.' de 'Ne zaman istersen peynir ye.' anlamına geliyor. Ama yanlış kabul ediliyor. Neden?


zlemKarada9

Bence eat de olmalı yoksa olmaz eat yer demektir


Beratzkan7

Alternatif: Whenever you want eat cheese . *Alternatif: when you want eat cheese


Mehmet221153

Başta you olunca niye hatalı


Ensar.12

HepiniZin a*k hepinizim


iklima262288

Bence çok yanlış okunuyor.


muge_.12

Bunları video izlemeden nasıl anlamamızı bekliyorsunuz bari eğitici bir video koysaydınız yorumlar olmasa anlamayacağız


lkerKurnaz

Cümlenin başına 'you' getirince kabul etmiyor. Sebebi nedir acaba?


CeydaZlalA

Sırf bağlactan önceki cümlede de you kullandığım için doğru saymadı


AleynaAydn707032

Burda nasıl cümle kuruluyo ama anlatabilecek var mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.