1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Çocuğun hayvanları var."

"Çocuğun hayvanları var."

Çeviri:Das Kind hat Tiere.

May 18, 2017

17 Yorum


Arda679034

"Das Kind hat die Tiere." Tiere kelimesinin başına die koyduğumuzda -i hali vermiş olmaz mıyız?


Fermiyon_1

"Die Tiere" Neden yanlış acaba ?


Yaar593971

Hayvanlar ı yani i hali olduğu için article gelmesi gerekmiyor mu? Acaba


ogzhnozclk

hayvanlar"ı" diye belirtilmiş ama die Tiere kabul edilmiyor, neden?


HAYRUNSAYA

Das kind habe Tiere ve Das kind hat Tiere arasında ki fark nedir?


alyaseyma

haben Er/Sie/Es de hat olarak cekimlenir fark bu. İkincisi dogru olan


MslmEyp

Warum ,neden die tiere değil birisi açıklayabilir mi


MehmetAlan19

Ben die yaptım ama çoğul değilmiş aslında en başta die olması gerek miyor mu?da das olmuş bide ortaya hat nasıl gelmiş anladım en baştaki das çoğul değilmiş ama die çoğul ama das değil das ve der çoğul değil tek olan die çoğul muş öğrenmenizi tavsiye ederim


alyaseyma

Hat gelme sebebini soylememissin ben soyleyeyim Haben in Er/sie/Es e gore cekimlenmesi.


asya.kaya

Neden habe değil de hat


nazlipolat.1

Diğer anlamıyla ''onun hayvanları var'' diyoruz. Bu nedenle 3.tekil fiil çekimini kullanıyoruz. Ich şahsının fiil çekimi ise ''habe''dir.


Fermiyon_1

Özne "ich" olduğu zaman "habe" kullanılır. Bu cümlede özne Das Kind oldugu için (er/sie) hat şeklinde cekimlenmeli.


lorin173436

Çunku bu ben sen o onlar gibi degisiyor sen sahipsinle ben sahibim aynimi mesela


aye573250

Kaynd okunuşlar hala düzektilmedi


jojokim271793

늘하는데 한 글자로 안 돼

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.