1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He has to be perfect."

"He has to be perfect."

Fordítás:Tökéletesnek kell lennie.

March 19, 2014

16 hozzászólás


Touwer73

a kell szó, hogy került képbe? kérnék egy segítséget


csilla69

itt a " have to, ( has to - egyesszám harmadik személyben)" segédigét használjuk, aminek a jelentése "kell". tehát a "has to be "= "kell lennie"


csilla69

http://de.uw.hu/angol/modalauxiliaries.htm - itt megtalálos minden segédige használatát, erről az oldalról sokat tanulhatsz


margitsumser

Nekem nem jön be ez az oldal . Lehet hogy megszüntették? 2017.06.01.


TundeKerekes

A "Tökéletes kell legyen" miért nem jó?


RonaldoHUN

Elvileg az is jó, viszont ez egy olyan tájnyelvi forma, ami nem annyira használatos (szvsz nem is szép), és a programnak nem kell ismernie (nem kell ismerje :P) az összes alternatívát.


dogeemaci

Itt miert a has- t hasznaljak?


fectroll

Gratulálok! 12. szinten vagy és megkérdezed, hogy a "He" után miért "has" van, nem pedig "have"???????


zsalica

Egyetértek a kérdéseddel, de azért nem kell őt bántani. Most kristályosodott ki a kérdés a fejecskéjébe. Jobb később mint soha...


brutus01

Mert, a have 1.sz 3.szem alakja a has, és őróla van szó.


Makuka0

csak nézek, csak nézek... egy egész levelet ír más, hogy milyen "hülye" vki, mert nem tud vmit. te pedig kekdves brutus01 azzal, hogy egy tőmondatban segíted akit kellett. Üzensz nekik is: fectroll zsalica (már ha egyáltalán értik)


oerno

A legyen tökéletes miért nem jó?


eminens2

Szerintem az felszólító mód lenne, a példamondat pedig egy egyszerű kijelentés. 2018.07.02.


abacsi

Uraim! Fogadjunk, hogy a példamondatok zömét hölgyek írták. (Az esetek zömében egyes szám harmadik személyt használó mondatokban az "ő" az esetek 80 %-ban "she". Kivétel, ha óhaj,sóhaj, uram bocsá' parancs forma hangozna el, az rögtön hím nemben történik. (Ld. fent.) :)))

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.