Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Він говорить, вона слухає."

Переклад:He speaks, she listens.

1 рік тому

8 коментарів


I8UN5

А чому не можна сказати says замість speaks?

5 місяців тому

yuronchuk

чому не можна "hears" а тільки "listens"?

1 рік тому

deniko
deniko

hears - чує, listens - слухає

схоже, так, але трохи різне все ж.

10 місяців тому

Dmy_S
Dmy_S

tells?

4 місяці тому

Nordry
Nordry

Загалом можна. Але, як виявилось, "tell" означає, що оповідач повідомляє комусь якусь (будь-яку) інформацію, а от "speak" має більш "широке" значення і означає розмову (хай навіть односторонню :)) у загальному сенсі. (Детальніше тут: https://www.espressoenglish.net/difference-between-say-tell-and-speak/)

1 місяць тому

Dmy_S
Dmy_S

Ну, так. І якби завдання пропонувало перекласти "він розповідає", то і питань не було. Але ж там "він говорить", тобто, напр., "повідомляє їй якусь інформацію". А вона цю інформацію вислуховує. Або не цю ) Щоб остаточно добити цей маленький фрагмент - контекст: "Він говорить [як його поважають на роботі та навіть запропонували попрацювати в суботу. Безоплатно. Допомогти новій лаборантці], вона слухає [музику в навушниках, в іншій кімнаті, звісно, його не чує]". І хай мене хтось переконає, що тут "говорить" - "speak" )

1 місяць тому

Sn1E4

Кілька тестів назад я вибрав listens і невірно а тепер вірно

1 місяць тому

Lijk17

Я вже всі варіанти спробувала і всі неправельні

7 місяців тому