A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The parents think of their children."

Fordítás:A szülők a gyerekeikre gondolnak.

4 éve

11 hozzászólás


atothd

Miért nem jó így: "A szülők gondolnak a gyerekeikre" ?

4 éve

Harga
Harga

Már miért ne lenne jó? Nekem elfogadta.

1 hónapja

Maminti.
Maminti.

Ide hiába írjátok le ezredszer is, hogy nekem se fogadta el! Jelenteni kell hibaként, és majd javítják!

4 éve

annamari0624

En is azt irtam nem tudom

4 éve

annamari0624

En is azt irtam nem tudom

4 éve

Papucska
Papucska

Hát én is!

4 éve

nemtommy

És még én is

4 éve

kondratandrea

dettó... :)

4 éve

szilard73

ühün.

4 éve

Vica58

Én is , néha kezd elmenni a kedvem, mert ilyenektől kell újrakezdenem:(

4 éve

GodGabriel

Azert nem jo mert az of után kell fordítani én is elrontottam...

1 hónapja