1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He did not answer yet."

"He did not answer yet."

Fordítás:Még nem válaszolt.

March 19, 2014

10 hozzászólás


dont_tread_on_me

Igazából ez így helytelen, mivel még válaszolhat, ez tipikusan present perfect mondat. Helyesen úgy lenne, He has not answered yet.


rock4ever

That's right! :)


gotaTemesv

Szerintem ez tipikus present perfect,de csak a választékos angol használja jól,miként a past perfectet is. Azért mi törekedjünk erre!


Elek55

Még nem felelt. Biztos, hogy jó; jelentettem.


WiedermannD

Még nem felelt. A magyar ezt is érti alatta. Természetesen, nem fogadta el.


Adrienn912857

Miért nem does not?


budai.doc

Mert az jelenidejű lenne. A "még" miatt nem működik a jelenidő.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.