"He did not answer yet."

Fordítás:Még nem válaszolt.

March 19, 2014

11 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


dont_tread_on_me

Igazából ez így helytelen, mivel még válaszolhat, ez tipikusan present perfect mondat. Helyesen úgy lenne, He has not answered yet.


rock4ever

That's right! :)


WiedermannD

Még nem felelt. A magyar ezt is érti alatta. Természetesen, nem fogadta el.


Elek55

Még nem felelt. Biztos, hogy jó; jelentettem.


gotaTemesv

Szerintem ez tipikus present perfect,de csak a választékos angol használja jól,miként a past perfectet is. Azért mi törekedjünk erre!


Adrienn912857

Miért nem does not?


budai.doc

Mert az jelenidejű lenne. A "még" miatt nem működik a jelenidő.


silabus

Nem felelelt még fordítást vajon miért nem fogadja el duo, holott pontosan azt jelenti amit írtam, mint ahogy ő fordította Ez csak a magyar nyelv ismeretének hiánya lehet.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.