"Hedidnotansweryet."

Fordítás:Még nem válaszolt.

4 éve

9 hozzászólás


dont_tread_on_me
dont_tread_on_me

Igazából ez így helytelen, mivel még válaszolhat, ez tipikusan present perfect mondat. Helyesen úgy lenne, He has not answered yet.

4 éve

rock4ever

That's right! :)

4 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Pontosan!

3 éve

Elek55
Elek55

Még nem felelt. Biztos, hogy jó; jelentettem.

4 éve

WiedermannD

Még nem felelt. A magyar ezt is érti alatta. Természetesen, nem fogadta el.

3 éve

Adrienn912857

Miért nem does not?

2 éve

budai.doc

Mert az jelenidejű lenne. A "még" miatt nem működik a jelenidő.

2 éve

Adrienn912857

Köszönöm!

2 éve

gotaTemesv

Szerintem ez tipikus present perfect,de csak a választékos angol használja jól,miként a past perfectet is. Azért mi törekedjünk erre!

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.