1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boys drink."

"The boys drink."

Çeviri:Oğlanlar içer.

March 19, 2014

64 Yorum


Yusuf_K

Oğlanlara da erkek demeyiz mi biz.Bence alternatif cevap olarak eklenmesi lazım.


YarenDrmsss

Türkçede oğlanlara çocuk denmediğine göre ingilizcede çocukla oğlanlar farklı olması da normel birşey.


tuananursena

yoo oğlanlar boy erkek ise man dır sen karıştırmışsın


Zeynepgken2

Yanlış bilgi verme


zeynep.com

Bencede A9A-Yusuf-K


ademcan38

Boys erkek oğlan demek gennellikle oğlan çocuklara denir ama annelerimizde boze oğlum der bunu şunun gibi düşünün Amerikan İngilizcesi İngiliz İngilizcesi Aksann Gibi Bişe Heralde


gulsahizem

Sadece bir harfle kaybettim O da s harfi /boys


yunus.com

Bana sesli geldi ama bir şey anlamadı


erates

Gençler içer desek yanlış olurmu acaba


semihsefer

Ergen denilse olmaz mı?


Selcen_Ozturk

2 yaşındaki erkek çocuğu "boy"dur ama "ergen" değildir.


CananAHN

Doğru yada yanlış sonuçta öğrenmek içün bu uygulama


tilki82947

Aman arkadaş dazla espirili


ucantekme

the boys drink diyo ben erkekler içer dedim ama herzaman oğlan derdim ama bu sefer erkek demek ıstedım kabul etmedı aynı anlama gelıyo bırı acıklayabılırımı acabaaaaa


lola258705

Çünki boy sadece genc erkek anlamını verdigi için oğlan anlamına gelir. A Man erkek, adam anlaminda


bra985417

Kabul etmiyo erkeği sadece oğlan ı kabul ediyo oğlan=erkek


azraglten

Yaa nesini anlamıyosunuz acaba çok mu zor man=adam boy=oğlan 2+2=4 gibi ya bunu anlamayan varsa ingilizce kursuna gitsin yok kıtlık çeker yada kıt durumuna düşer NOKTA!!!


Zeynekistan

erkek boy kabuledilmiyor çok saçma


Mehmet889000

Saçma saçma kalıplarınızdan kurtulun erkek çocuğu ne çocuk işte sizinkisi kalıp


paresser

Erkekler içerler ne farkı var acaba


MusaKoca3

İngilizce diyeceksiniz


MusaKoca3

İngilizce konusacaksiniz


meryem107885

Yaa söylüyorum söylüyorum kabul etmiyorrr!!!!!


Grkem36574

Ben salağım Hemde önünde gideniyim Bana yorum atın Ben atım Kişnerim


Ebrar334991

erkekler içer ya da oğlanlar içer olucak eğer çocuklar içer olsaydı children olurdu


resid14

Kelimeleri karışık söylüyorlar


omroyun13341

boys erkekler değilmiydi


Geit9

Baş harfi büyük harfle yazmadım diye yanlış kabul edemezsiniz. Elementry seviyesinde iki İngilizce testinden başarısız çıkaracaksiniz ama ben yalnızca belki bana katabilecegi bir şey vardır diye duolingoya bakmaya geldim. Komik olmayın !!!


HalimFidan

Lan oglan nedir amk ya


Onurino

Kesin bir çeviriyle kısıtlanarak yanlış yapılmış. Böyle kurulan bir cümle büyük ihtimalle alkol odaklı bir cümledir. "Erkekler içer" diye çevrilebilir. "Erkek adam içer" diye bile çevrilebilir. Bunun yanı sıra robotik çeviriyi destekleme amaçlı "Erkek çocuklar içer" diye bir çeviri yapılabilir. Ama yazdığım bu "Erkek çocuklar içer" yanıta yanlış deyip bunu "Erkek çocukları içer" diye çeviren oto sisteme güven olmaz. Karşıma çıkan 2. soruda daha böyle bir saçmalık yaşıyorsam uygulanan kontrol sistemi çok yetersizdir. Duolingo'yu Türkçe kullanmayı bırakmak çok mantıklı olacaktır. Ancak Google girişi buna da müsade etmiyor. Ana dili değiştirme seçeneği yok.. Üye olmadan kullanmak çok daha mantıklı.


cavid953696

erkekler icer yazdim bana cocuklar icer tercumesini verdi. Yanlis yani cunku cocuk child demektir


cemreemun

Oğlan icer dedim yanlis dedii


ilaydasere8

Yatemen herkes kavga yapmış


ilaydasere8

Ya resmen kavka etmişsiniz


ArdaTuran291046

Cümleyi söylüyorum anlamıyor


irem870122

cümleye "the" gelince noluyor ve ne zaman cümleye the getireceğimizi bilcez?


sumeyye179713

Çok kötüyüm bu gun


ingilizbilgin

Boy diyor oğlan yazıyorum oğlanlar diyorum bende boys demedi


Burak439733

Oğlan ile erkeğin aynı olması lazım alternatif eklenmeli


ahmet928006

Kaç kere aynı şeyi denedim olmade we söylüyordu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.