"Ilostmyself."

Fordítás:Elvesztettem magam.

4 éve

18 hozzászólás


szanyizoltan

Azt írtam,hogy "elvesztettem magam". Fogalmam sincs,mit jelent és hol használják,de elfogadta...

4 éve

GborKovacs
GborKovacs

"Az elvesztettem magam" nem magyaros kifejezés

4 éve

barnak01
barnak01

Az elhagytam magamat jó fordítás és el is fogadja.

4 éve

hajnalgyongyver

elvesztem és elfogadta

3 éve

csarkesz
csarkesz

Egy jobbfajta szótárban a következőket találtam:

  • "to lose oneself" = eltévedni

  • "to lose oneself in something" = elmerülni, elmélyedni valamiben.

A helyes fordítás tehát alighanem: "Eltévedtem."

4 éve

NeTToHUN

Az ágy alat már kerested?

3 éve

lmos14

Ez nem túl êrtelmes

2 éve

csabesz3

Jó lenne ha a "lost"-ot nem "last"-nak ejtenék, ugyanis roppant mód bosszantó, mert a fenti két szónak más- más a jelentése, s így könnyen megtévesztik a tanulókat.

10 hónapja

xDNGy
xDNGy

Mik ezek a mondatok? Ki írja ezeket?

1 éve

ladikati2

Magyarul nem ugy mondjuk, hogy: Magamon kivul vagyok !

9 hónapja

margitsumser

"Elvesztettem önmagam" Elfogadta 2018. 03.01 Ennek van is értelme , amikor dühbe gurulok, és nem az igazi énem reagál valamire.

9 hónapja

KarsaiLszl3

El vesztettem önmagamat

8 hónapja

borka46

"Elhagytam magamat" - ezt viszont nem fogadta el, pedig ennek legalább van értelme

4 éve

GaborKokai

Elveszettnek éreztem magam. Ennek legalább van értelme és nem fogadta el. Tudom a "feel" nincs benne...:)

4 éve

oXcsillagXo

ag ugy lenne, hogy: I felt lost. a mondatod sajnos azert nem helyes, mert a fenti mondatban a "lost" kell az ige legyen, abban amit te irtal a "feel" lenne az ige, igy mar nem ervenyes a forditasod erre a peldamondatra :)

3 éve

MrkGall

Elhagytam magam?!

4 éve

BlueFish627

Ennek a mondatnak mi az értelme? Az ehhez hasonló mondatok biztos, hogy motiválják a nyelvtanulást?

3 éve

RobertGodo76

Mi a fene van? Ennek a mondatnak aztán van értelme...!

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.