A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A lovak szeretik az almát."

Fordítás:Horses like apples.

4 éve

8 hozzászólás


plumbum44

Itt miért kell többesbe tenni az almát?

4 éve

budai.doc

Ha az almáról általában beszélünk, akkor vagy "an apple" vagy "apples".

4 éve

cukimuki1
2 éve

Gabi19831005

Miert nem kell itt nevelő?

3 éve

mt525

Máshol nagyon szigorúan követeli a névelőt, itt meg nem kell?

3 éve

budai.doc

Ha nem konkrét lóról van szó, hanem általában a lovakról, akkor vagy "a horse", vagy "horses", tehát névelő nélkül. A "the horses" akkor használható, ha a lovak egy ismert csoportjáról van szó.

3 éve

Aszusz11

Miért apples??? az van irva almát... ez nem többesszám.

1 hónapja

enzo.corte

Ez nem helyes, javitsatok!

2 éve