Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Ο εξοπλισμός είναι αρκετά ακριβός."

Μετάφραση:The equipment is pretty expensive.

πριν από 1 χρόνο

3 σχόλια


kalelsa
kalelsa

Ευχαριστώ πολύ!

πριν από 1 χρόνο

kalelsa
kalelsa

Το very δεν σημαίνει πολύ?

πριν από 1 χρόνο

Gyatharin

ναι το "very" σημαίνει πολύ αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν θα μπορούσε να αντικαταστήσει επακριβώς το "pretty" αν αυτό ρωτάτε. Στην περίπτωση του "pretty" συνήθως υπονοείται ότι είναι ακριβός ο εξοπλισμός ΑΛΛΑ έχετε δεύτερες σκέψεις στο να τον αγοράσετε.

πριν από 1 χρόνο